(تصویر) چهره ای مرموز در سطح سیاره سرخ پیدا شد!

به گزارش وبمستر وبلاگ، یک علاقه مند به اثبات وجود حیات در مریخ تصویری که ناسا گرفته بود را منتشر کرد و گفت این تصویر صورتی است که مریخی ها سال ها پیش آن را ساخته اند.

(تصویر) چهره ای مرموز در سطح سیاره سرخ پیدا شد!

به گزارش اسپوتنیک؛ علاقه مندان به فضا و دانشمندان دوست دارند تصاویر گرفته شده از کهکشان ها را برای اثبات حیات فرازمینی یا وجود هرگونه موجود فضایی جستجو نمایند تا ادعا های خودشان را ثابت نمایند. بعضی از آن ها حتی در این کار بسیار پیروز بودند. یک جوینده UFO ادعا می نماید که زندگی در مریخ وجود دارد و این ادعا را با تصویری از این سیاره که شبیه به صورت انسان که توسط ناسا گرفته شده، ثابت کرد.

اسکات سی وارینگ که یکی از علاقه مندان به نجوم است، می گوید که مشخصات ظاهری کشف شده در میان سنگ ها و نقش برجسته های مریخی با گرد و غبار، ظاهر انسانی ندارد، اما ویژگی های مشابه به صورت انسان قابل مشاهده است. او در این باره می گوید: این شبیه صورت، یک چانه عظیم ناهموار، دهان باز، بینی با اندازه طبیعی، برجستگی ابرو و پیشانی دارد. به نظر می رسد که دارای جمجمه و مو های بسیار بلندی است.

وی اضافه کرد: این شخص باید شخصیتی بسیار مهم برای مریخی ها باشد تا چهره ای به این ابعاد و عظیمی از او در این سیاره بسازند. این چهره باستانی باید میلیون ها سال پیش ساخته شده باشد. به گفته وارینگ، این اثر تاریخی یافته شده به صد ها چهره در ناهید، ماه، زمین و مریخ اضافه شده که وی ادعا می نماید در چند دهه گذشته کشف نموده است.

مشاهده جدید وارینگ تا به امروز هیچ گونه محبوبیتی در بین جامعه منجمان ایجاد ننموده، و درباره وارینگ مسائلی وجود دارد که دیگران او را به بیماری پاریدولیا که گرایش به دیدن الگو ها یا اشیا در چیز های معمولی است، متهم می نمایند.

به گفته وارینگ، منتقدان که ظاهراً واقعیتی را که بیش از حد دردناک باشد انکار می نمایند، این بار هم یافته های او را رد کردند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 373

به "(تصویر) چهره ای مرموز در سطح سیاره سرخ پیدا شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصویر) چهره ای مرموز در سطح سیاره سرخ پیدا شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید