تیزر پوکو X5 پرو طراحی آن را فاش کرد

به گزارش وبمستر وبلاگ، به تازگی تیزری از گوشی مورد انتظار پوکو X5 پرو منتشر شده که به لطف آن توانسته ایم از طراحی ظاهری این گوشی باخبر شویم.

تیزر پوکو X5 پرو طراحی آن را فاش کرد

گوشی های سری پوکو X به لطف بهره مندی از معینات سخت افزاری عالی و قیمت مناسب، هواداران بسیار زیادی در بازار دارند. پوکو تا به امروز چهار گوشی از این سری را راهی بازار نموده که آخرین مدل هم پوکو X5 پرو است؛ یک گوشی 6.67 اینچی با پردازنده اسنپدراگون 695 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی که البته پوکو از لحاظ قدرت پردازشی آن را ضعیف تر از نسل قبل طراحی نموده است.

حالا به نظر می رسد این شرکت چینی خود را آماده می نماید تا پوکو X5 پرو را هم به بازار عرضه کند. این شرکت پوکو X4 پرو 5G را در سه ماه نخست 2022 رونمایی و راهی بازار کرد و در نتیجه اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود باید به رونمایی از پوکو X5 پرو هم نزدیک شده باشیم. این گوشی بعلاوه طی چند هفته اخیر در وب سایت های صدور گواهی مختلفی دیده شده و تاییدیه های مختلفی را هم دریافت نموده است که این یعنی واقعاً به رونمایی از آن نزدیک شده ایم؛ اما اینکه دقیقا چه زمانی این اتفاق رخ می دهد معین نیست.

یکی از افشاگران با نام موکول شارما به تازگی مدعی شده پوکو تیزری از این گوشی را در فلیپ کارت منتشر نموده است. این تیزر اگرچه مربوط به گوشی مورد انتظار این شرکت یعنی پوکو X5 پرو است اما خیلی واضح طراحی آن را به تصویر نمی کشد. اما با کنار هم قرار دادن تصاویری که در گذشته از این گوشی منتشر شده بود با آنچه که در تیزر دیده شده، می توان گفت آنچه که در بالا می بینید در واقع قرار است نماینده بعدی پوکو در بازار باشد.

این گوشی قرار است روی پنل پشتی خود سه دوربین داشته باشد که نحوه قرارگیری آن ها در کنار هم کاملا شبیه به چیزی است که در ردمی نوت 12 پرو شاهد هستیم. با این تفاوت که ماژول دوربین در پوکو X5 پرو از سمت چپ تا راست امتداد دارد ولی در ردمی نوت 12 پرو فقط سمت چپ پنل به ماژول اختصاص داده شده است.

در رابطه با پوکو X5 پرو اطلاعات مطمئنی در اختیار نداریم اما گفته می گردد این گوشی قرار است با دوربین 108 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 778G، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 120 هرتزی با وضوح +FHD راهی بازار گردد. بعلاوه معین نیست پوکو چه زمانی می خواهد رسما این گوشی را رونمایی و راهی بازار کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

8,769,000

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

7,945,000

تومان

محبوب ترین گوشی های شیائومی در خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 888

به "تیزر پوکو X5 پرو طراحی آن را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیزر پوکو X5 پرو طراحی آن را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید