ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

به گزارش وبمستر وبلاگ، یک رسانه عربی اخیراً اینفوگرافی ای از ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023 منتشر کرد و کوشید نحوه کسب این ثروت را ذکر کند.

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023

به گزارش اعتمادآنلاین، 10 بازیگر ثروتمند دنیا به ترتیب عبارت اند از:

1. جیمی گرتز (سه میلیارد دلار): ثروت این بازیگر به طرز متفاوتی کسب شده است و به رغم معروفیت بالایی که از بازیگری دارد، بیشتر این ثروت در نتیجه ازدواجش با تونی ریسلر میلیاردر مشهور و یکی از سهامداران شرکت Ares Management به دست آمده است. او توانست با یاری همسرش عایدیش از بازیگری را سرمایه گذاری کند و آن را به چند میلیارد برساند.

2. تایلر پری (یک میلیارد دلار): دومین هنرمند ثروتمند دنیا محسوب می گردد، داستان زندگی تایلر پری از صفر تا ثروتمند شدن داستانی کاملاً کلاسیک است. این نویسنده، بازیگر و کارگردان توانست به شکل منحصربه فردی کمدی و درام را برای تاسیس امپراتوری رسانه ای خود به کار گیرد.

3. جری ساینفلد (950 میلیون دلار): او به سریال و نمایش های کمدی مشهور است و ثروتش در حال نزدیک شدن به یک میلیارد دلار است.

او ابتدا در 7.5 درصد از فروش آثار خود سهیم بود، اما به تدریج با افزایش معروفیتش توانست به وسیله قرارداد های جدیدی با استودیو های NBC مالک 15 درصد حق پخش آثار خود گردد.

4. دواین جانسون (800 میلیون دلار): از کشتی کج به هالیوود آمد، هرگز به عقب بازنگشت و جذابیت وسیعش باعث شد بالاترین دستمزد ها را بابت فیلم ها دریافت کند.

به طور دقیق کسی از مقدار عایدی جانسون در سال 2023 اطلاعی ندارد، اما گفته می گردد این هنرپیشه سالانه در حدود 100 میلیون دلار عایدی دارد.

5. شاهرخ خان (715 میلیون دلار): روند موفقیت آمیز فعالیت های هنری اش در کنار بعضی از قرارداده ها و پروژه های تجاری باعث دستیابی او به این ثروت شده است.

6. تام کروز (570 میلیون دلار): گفته می گردد سلسله فیلم های Mission Impossible عامل اصلی دستیابی او به این ثروت است.

7. جرج کلونی (550 میلیون دلار): او همراه با فعالیت های هنری و نمایشی خود، فعالیت های تجاری راهبردی هم داشت، جرج بعد از فروش شرکتش به این ثروت رسید در حالی که همچنان یکی از فعال ترین بازیگران محسوب می گردد.

8. رابرت دنیرو (500 میلیون دلار): این بازیگر کارکشته و قدیمی بیشتر ثروتش را مدیون نقش آفرینی در آثار مشهور سینمایی است گرچه چند پروژه تجاری هوشمندانه هم دارد.

9. آمیتاب باچان (455 میلیون دلار): عایدی حاصل از پنج دهه بازیگری در سینما و نیز بعضی از سرمایه گذاری هایش این ثروت را برایش به همراه آورده است.

10. مل گیبسون (425 میلیون دلار): در کنار بازیگری سرمایه گذاری های هوشمندانه ای در بخش های ساختمان سازی داشت که این ثروت را برایش به همراه آورد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 954

به "ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023" امتیاز دهید

1 کاربر به "ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید