خبرنگاران آل کثیر: با انگشت شکسته و به زور آمپول در لیگ قهرمانان بازی کردم

به گزارش وبمستر وبلاگ، تهران- خبرنگاران- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با انگشت شکسته و به زور آمپول در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس بازی کردم اما اگر هر پنج انگشتم هم می شکست باز هم با جان و دل برای تیم بازی می کردم.

خبرنگاران آل کثیر: با انگشت شکسته و به زور آمپول در لیگ قهرمانان بازی کردم

به گزارش خبرنگاران، عیسی آل کثیر که پس از بازگشت سرخپوشان از لیگ قهرمانان در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود در ابتدای صحبت هایش گفت: روز اولی که به تمرین پرسپولیس رفتم استقبال از من به نحوی بود که انگار یک سال جزوی از این تیم هستم و هم آنجا فهمیدم که عضوی از خانواده عظیم پرسپولیس شده ام. در بازی های سنگین لیگ قهرمانان آسیا هماهنگی سخت بود و با توجه به شرایط تیم در مرحله گروهی در همه مسابقات محکوم به پیروزی بودیم. همه بازیکنان در ابتدا می گفتند که ما پرسپولیس هستیم و باید پیروز شویم.

وی اضافه کرد: خیلی خرسندم که به پرسپولیس پیوستم. من کوشش زیادی کردم چندبار زمین خوردم اما هر بار پیروز شدم. من هدف داشتم. هدفم واقعا از ابتدا پرسپولیس بود و خرسندم که در نهایت به این هدف هم رسیدم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعلام نمود: گل هایی که من می زدم زحمت یک مجموعه و حاصل کوشش تمام بازیکنان بود. تمام مسابقات برای ما حکم فینال را داشت.

وی در خصوص زوج تهاجمی است وحید امیری اعلام نمود: او از اولین دقیقه هر بازی تا آخرین دقیقه به صورت یکسان می جنگید و خیلی زحمت می کشید و واقعاً بازیکن خوبی است. وحید را خیلی دوست دارم.

آل کثیر در خصوص خرسندی بعد از گلش که موجب محرومیتش شد، توضیح داد: این خرسندی را من هفت سال پیش اولین بار در نفت تهران انجام دادم. برادرزاده ام از من خواست که این خرسندی را انجام دهم و همواره به خاطر او اینگونه پس از گل هایم خرسندی می کردم. اگر کسی از خرسندی گل من ناراحت شده من عذرخواهی می کنم اما چشم های برادرزاده من کوچک است و به خاطر این خرسندی را انجام می دهم.

وی در خصوص خبر محرومیتش گفت: من آماده بازی بودم و وسایلم را برای رفتن به استادیوم جمع نموده بودم اما بازیکنان در آسانسور به من گفتند که چنین خبری منتشر شده است. پس از آن من به سمت یحیی گل محمدی رفتم و او به من اعلام نمود که چنین خبری صحت دارد. من به چشم دیدم که تیم ما چقدر مظلوم است. یحیی گل محمدی در آن لحظه برای ما مانند یک پدر بود. پس از جلسه غیرت بازیکنان به جوش آمد. من پس از آن فهمیدم که بازیکنان فقط برای برد به زمین می فرایند. خودم در اتاق بودم اما قلبم و روحم با بازیکنان بود و خدا را شکر که با وجود تمام اتفاقاتی که رخ داد ما پیروز شدیم.

وی گفت: شاید من قربانی شدم اما این قربانی شدن هم فدای سر تیم. شاید من شانس آقای گلی داشتم اما مهمتر از همه چیز پیروزیت تیم بود و شاید این موضوع انگیزه بیشتری شد تا بازیکنان با انگیزه بیشتری ظاهر شوند.

آل کثیر تصریح گرد: یحیی گل محمدی چندین بار در جلسه یک کودک گل فروش را به بازیکنان نشان داد و گفت که چشم این کودک و میلیون ها طرفدار به پاهای شماست و خرسندم که توانستیم تمام طرفداران را خرسند کنیم.

وی گفت: باید از همشهری هایم تشکر کنم که حمایت خیلی خوبی کردند که شادی شان را با خانواده من تقسیم کردند. امیدوارم در زمین بتوانم جواب محبت های آنها را بدهم.

آل کثیر در خصوص مصدومیت و شکستگی انگشت هم گفت: از بازی دوم و در صحنه ای که بازیکن التعاون روی من مرتکب خطای پنالتی شد دچار مصدومیت شدم. پس از عکسبرداری هم معین شد که انگشت کوچک من شکسته است. من عکس را به سرمربی تیم هم نشان دادم. نمی شد با این انگشت فوتبال بازی کرد اما من به سرمربی تیم گفتم که انگشت خودم است و می خواهم با این پا بازی کنم. من با زور آمپول بازی کردم و در خیلی از مسابقات در بین نیمه هم آمپول می زدم. اما برای قهرمانی اگر هم پنج انگشت می شکست فدای سر تیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تیم ملی هم گفت: اسکوچیچ از نظر فنی بی نظیر است و خیلی چیزها از او یاد گرفتم. در یک سالی که با او کار کردم اندازه 10 سال به تجربه من اضافه شد.

مهاجم سرخپوشان در خصوص حمایت ها از وی اعلام نمود: از هنرمندان ورزشکاران و مردم عزیز ایران که به من محبت داشتند و حمایت کردند تشکر می کنم. من دست تمام مادران ایرانی را می بوسم و به آنها تعظیم می کنم.

وی در خصوص احتمال بخشش محرومیتش اعلام نمود: امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

آل کثیر اعلام نمود: مهاجم النصر بازیکن بسیار خوبی بود اما مدافعان ما خیلی بهتر از او بودند و خوب ظاهر شده و به او اجازه ندادند کاری انجام دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 19

به "خبرنگاران آل کثیر: با انگشت شکسته و به زور آمپول در لیگ قهرمانان بازی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آل کثیر: با انگشت شکسته و به زور آمپول در لیگ قهرمانان بازی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید