پیروانی: تیم داوری برخورد منطقی داشت، تمام تیم ها با قدرت مقابل ما بازی می نمایند

به گزارش وبمستر وبلاگ، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل محمدی مربی با اخلاقی است که با او به فینال آسیا رفتیم و در لیگ هم به دلیل قهرمانی همه تیم ها مقابل ما با تمام قدرت بازی می نمایند و این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت می نماید.

پیروانی: تیم داوری برخورد منطقی داشت، تمام تیم ها با قدرت مقابل ما بازی می نمایند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل شهرخودرو گفت: این برد را به طرفداران تبریک می گویم. بازی خوبی بود و فکر می کنم نشان دادیم که تیم خوب و برتر زمین بودیم. سه گل زدیم و چندین موقعیت دیگر هم داشتیم.

او اضافه کرد: به کادرفنی زحمتکش و قوی و بازیکنان تبریک می گویم. همواره از پرسپولیس توقع برد و قهرمانی وجود دارد و تمام بازی ها حکم فینال را دارد و مطمئن باشید تفکر در تمام ملاقات ها برنده شدن و قهرمانی است.

پیروانی ادامه داد: گل محمدی مربی با اخلاقی است که با او به فینال آسیا رفتیم و در لیگ هم به دلیل قهرمانی همه تیم ها مقابل ما با تمام قدرت بازی می نمایند و این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت می نماید. ابتدای فصل هستیم و پس از بازی در لیگ قهرمانان آسیا به لیگ برتر آمدیم و هر سه روز یک بار بازی کردیم. این مسائل ما بوده و شاید تیم های دیگر هم این مسائل را کمتر داشته اند. خدا را شکر شرایط مان خوب است و بچه ها هم خیلی خوب بازی کردند و این نشان می دهد همواره تفکر این ما بردن است.

مدیر پرسپولیس شرح داد: از تیم داوری و رضا کرمانشاهی که مدام به صحنه ها نزدیک بود تشکر می کنم. امروز تیم داوری برخوردی خوب و منطقی داشتند، اما هفته پیش از برخورد تند داوران انتقاد کردم. نه اینکه به دلیل بردمان این ها را بگویم و روزی هم بوده که با وجود پیروزی از داوری انتقاد کردیم.

وی ادامه داد: صنعت نفت را شکست دادیم، اما از داوری گلایه کردیم و امروز هم به تیم داوری تبریک می گویم. شهرخودرو هم تیم خوبی است، اما از داوران عزیز می خواهم روی دوستی و رفاقت سوت بزنند، اما اگر اتفاقی می افتاد یا بحثی پیش می آید، تنها حربه داوران کارت نباشد.

پیروانی در خاتمه گفت: خدا را شکر کادرفنی اخلاقی ما اعتراضی نمی نماید مگر اینکه به حق باشد. همه باید ماسک زده و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم تا این بیماری ریشه کن گردد و طرفداران به استادیوم بیایند. ما بیشترین تماشاگر را داریم و از همه بیشتر در این شرایط ضرر می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 40

به "پیروانی: تیم داوری برخورد منطقی داشت، تمام تیم ها با قدرت مقابل ما بازی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: تیم داوری برخورد منطقی داشت، تمام تیم ها با قدرت مقابل ما بازی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید