خبرنگاران سعید مهری به استقلال پیوست

به گزارش وبمستر وبلاگ، تهران- خبرنگاران- هافبک تیم فوتبال تراکتور امروز (یکشنبه) با امضای قراردادی به مدت دو سال و نیم به تیم استقلال پیوست.

خبرنگاران سعید مهری به استقلال پیوست

به گزارش خبرنگاران، سعید مهری طبق توافق دو تیم استقلال و تراکتور باید در نیم فصل دوم با پیراهن استقلال به میدان برود.

شایعه شده بود که در مقابل محمد دانشگر بازیکن تیم استقلال نیز در نیم فصل دوم پیراهن تیم تراکتور را بر تن خواهد کرد اما باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد و دانشگر در نیم فصل دوم لیگ برتر باشگاه های ایران همچنان با پیراهن استقلال به میدان خواهد رفت.

این هافبک جوان در خصوص آبی پوش شدنش، گفت: از اینکه به باشگاه بزرگ استقلال پیوستم خیلی خوشحالم. این باشگاه پر افتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا است و بازی کردن در آن افتخار است.

مهری در خصوص حضور بازیکنان دیگری در پست او هم گفت: همانطور که گفتم استقلال باشگاه بزرگی است و طبیعتا بازیکنان بزرگی هم دارد. من هم مانند هم تیمی های خود تلاش می کنم تا به استقلال کمک کنم و امیدوارم مثمر ثمر باشم.

هافبک میانی جدید استقلال در خاتمه خطاب به هواداران گفت: من همه تلاش خود را برای استقلال خواهم کرد. زمانی که در تراکتور بودم، هواداران تراکتور به من لطف داشتند و امیدوارم فرایند بهتری از خود در استقلال نشان دهم و هواداران استقلال هم از من راضی باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 201

به "خبرنگاران سعید مهری به استقلال پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سعید مهری به استقلال پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید