راوانلی: ولاهوویچ تکه گمشده یوونتوس است

به گزارش وبمستر وبلاگ، مهاجم پیشین یوونتوس از خرید تازه این باشگاه ایتالیایی تمجید کرد.

راوانلی: ولاهوویچ تکه گمشده یوونتوس است

به گزارش خبرنگاران، فابریتزیو راوانلی که خود بین سال های 1992 تا 1996 برای یوونتوس بازی می کرد و در 159 بازی 69 گل برای بانوی پیر به ثمر رساند، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا، درباره پیوستن دوشان ولاهوویچ به یووه گفت: ولاهوویچ بازیکنی است که یووه آن را کم داشت. او بازیکنی جوان است اما شخصیت بالایی دارد و مهارت رهبری تیم را هم دارد. دوشان تکه گمشده یوونتوس است. ولاهوویچ توانایی حمله به عمق خط دفاع حربف را دارد و می تواند دفاع را به هم بریزد. با وجود آلوارو موراتا، یوونتوس در حمله خطر کمتری داشت.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا در پاسخ به این پرسش که آیا مثلث ولاهوویچ، دیبالا و موراتا شبیه به مثلث تو، ویالی و دل پیرو در یوونتوس است؟، گفت: خط حمله کنونی یووه متفاوت از خط حمله زمان ما خواهد بود. شاید آلگری بخواهد از سیستم 2-1-4-3 استفاده کند. دوشان می تواند در سیستم های مختلف بازی کند.

باشگاه یوونتوس آدینه شب خاطرنشان کرد که دوشان ولاهوویچ 22 ساله را با عقد قراردادی پنج و نیم ساله به ارزش 70 میلیون یورو (همچنین 10 میلیون یورو پاداش های در نظر گرفته شد) از فیورنتینا به خدمت گرفته است. یوونتوس به ازای هر فصل 7 میلیون یورو به این مهاجم صربستانی پرداخت خواهد نمود.

ولاهوویچ که این فصل در 21 بازی سری A ایتالیا 17 گل برای بنفش پوشان فلورانس به ثمر رساند، در ادامه فصل پیراهن شماره 7 یوونتوس را به تن خواهد نمود. او می تواند در تاریخ 6 فوریه (17 بهمن) در بازی با هلاس ورونا در سری A اولین بازی اش را برای بیانکونری انجام دهد.

این مهاجم صربستانی که در سال 2018 از پارتیزان بلگراد به فیورنتینا پیوست، در 108 بازی برای بنفش پوشان فلورانس به میدان رفت و آمار 49 گل زده و 8 پاس گل را از خود برجای گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 765

به "راوانلی: ولاهوویچ تکه گمشده یوونتوس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راوانلی: ولاهوویچ تکه گمشده یوونتوس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید