رونمایی از خواهر زن های چشم رنگی سپهر حیدری ، سه خواهر مجذوب کننده !

به گزارش وبمستر وبلاگ، خبرنگاران:آرام جوینده همسر سپهر حیدری به مناسبت تولد خواهر کوچک اش تصاویر پدر و مادر و خواهرانش را به اشتراک گذاشت.

رونمایی از خواهر زن های چشم رنگی سپهر حیدری ، سه خواهر مجذوب کننده !

آرام جوینده همسر سپهر حیدری است . آرام جوینده و همسرش این روزها ساکن دبی هستند. آرام جوینده و سپهر حیدری گویا زندگی لاکچری هم در شیخ نشین دبی دارند. آرام جوینده چندی پیش و به مناسبت تولد خواهر کوچکش تصاویری از پدر و مادر و خواهرانش منتشر کرد.خواهران آرام جوینده همچون خودش چشم رنگی هستند.

آرام جوینده و سپهر حیدری چگونه عاشق هم شدند؟

در 2 فروردین 1393 در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

آرام جوینده همواره با آرایش حتی موقع زایمان!

ظاهر جالب همسر سپهر حیدری فوتبالیست در بیمارستان به هنگام به جهان آوردن فرزند دومش سوژه کاربران شد. سپهر حیدری با انتشار این تصویر خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت: پسرم آروکو خوش اومدی به این جهان، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم.

اما ظاهر بسیار آراسته و آرایش نموده همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران نهاده شد و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگهدارد.

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 553

به "رونمایی از خواهر زن های چشم رنگی سپهر حیدری ، سه خواهر مجذوب کننده !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خواهر زن های چشم رنگی سپهر حیدری ، سه خواهر مجذوب کننده !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید