شرکت Caviar از آیفون 13 پرو 26 هزار دلاری المپیک زمستانی پکن رونمایی کرد

به گزارش وبمستر وبلاگ، روز گذشته مسابقات المپیک زمستانی پکن در کشور چین شروع شد. به همین مناسبت و برای گرامیداشت این رویداد کهن، شرکت مشهور Caviar از دو آیفون 13 پرو نسخه بازی های المپیک زمستانی که از روکش طلا ساخته شده رونمایی کرد. این دو مدل آیفون نسخه بازی های المپیک زمستانی پکن شامل آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس تغییریافته هستند.

شرکت Caviar از آیفون 13 پرو 26 هزار دلاری المپیک زمستانی پکن رونمایی کرد

Caviar قاب پشتی این گوشی ها را با مواد کامپوزیت قرمز مقاوم در برابر ضربه و سبک وزن ساخته است که پرتوهای خورشید روی آن طرح زیبایی را خلق نموده اند. در پشت گوشی بعلاوه نشان بازی های المپیک زمستانی پکن به همراه کوه Xiaohaituo، مرکز ملی اسکی آلپاین و الگوی ظریف پیست های اسکی آن دیده می گردد. چشمگیرترین نکته درباره این آیفون های 13 پرو و 13 پرو مکس این است که تمام طرح های این گوشی به همراه لوگوی برند Caviar، لبه های گوشی و حلقه های لنز دوربین همگی از طلای 18 عیار ساخته شده اند.

گفتنی است این گوشی های هوشمند ویژه هم همچون مدل های دیگر این شرکت در تعداد محدودی عرضه می شوند و شرکت Caviar میخواهد تا فقط 8 دستگاه از این گوشی های خاص را روانه بازار کند. علاوه بر منحصربه فرد بودن این گوشی ها، علت دیگری وجود دارد که چرا این شرکت لوکس تنها هشت عدد از گوشی ها را ساخته و آن برچسب قیمتی آنهاست. آیفون 13 پرو نسخه قهرمان طلایی المپیک زمستانی پکن قیمتی معادل 26 هزار دلار برای مدل 128 گیگابایتی دارد. از سوی دیگر، این سازنده لوکس، آیفون 13 پرو مکس نسخه قهرمان طلایی المپیک زمستانی پکن 1 ترابایتی را 27080 دلار قیمت گذاری نموده است.

شرکت Caviar در ماه های گذشته از مدل های خاص و لوکسی از پرچم داران سال 2021 اپل رونمایی نموده که بد نیست به بعضی از آن ها اشاره ای داشته باشیم. حدود یکسال پیش بود که این برند لوکس از نسخه های اصلاح شده سری آیفون 12 رونمایی کرد که تمام ماژول های دوربین (جلو و عقب) را برای امنیت بیشتر کاربران حذف نموده بود. در حال حاضر این برند به تازگی نسخه نو 2.0 Stealth از آیفون 13 را روانه بازار نموده که از پوشش ضد گلوله BR 2 کلاس 2 به وسیله شرکت NPO TCIT ساخته شده است.

شرکت NPO TCIT یک برند متخصص است که در ساخت وسایل نقلیه زرهی و هلیکوپترهای جنگی تبحر دارد. این سری از گوشی های خاص از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند که حتی می توانند در برابر شلیک گلوله سالم باقی بمانند و به کار کردن ادامه دهند. Caviar بعلاوه نسخه دیگری را معرفی کرد که از تیتانیوم بادوام ساخته شده و در برابر شلیک گلوله مقاوم است. گفتنی است که در این نسخه هر چهار سنسور دوربین روی گوشی دست نخورده واقع شده است.

پیش تر هم تیم شرکت Caviar تصمیم گرفت تا مجموعه Visionaries خود را با یک آیفون 13 پرو ویژه و مجسمه ای از ایلان ماسک توسعه دهد که هر دوی این محصولات قرار است از قطعات ذوب شده خودروی برقی تسلا مدل 3 ساخته شوند. آیفون 13 پرو (مکس) مدل Tesla Electro، از قاب تیتانیوم و با پوشش PVD مشکی رنگی بهره می برد. این ترکیب با مواد کامپوزیت سفید رنگی که در برابر ضربه مقاوم است و پنل آلومینیومی که از بدنه یک تسلا تهیه شده و حکاکی هایی از ایلان ماسک و آرم تسلا دارد، تشکیل شده است.

باید خاطرنشان کنیم که این شرکت معمولا پس از معرفی گوشی های نو اپل نسخه های لوکس آن ها را با تزییناتی مانند طلا، چرم و گاهی حتی مرمر طراحی و فراوری می نماید. برای مثال می توان به مجموعه Tyrannophone اشاره نمود از که از طرح دندان واقعی دایناسور T-Rex با قدمت 80 میلیون ساله بهره می برد. مدل Tyrannophone آیفون 13 پرو از یک کامپوزیت سبک وزن حکاکی شده در قسمت پشتی و آلیاژ جواهرات با روکش طلایی بهره می برد. چشم دایناسور این طرح از کهربای واقعی ساخته شده و سر دایناسور سه بعدی فراوری شده از تیتانیوم، با پوشش مشکی PVD تزئین شده است. این شرکت لوکس بعلاوه مجموعه های دیگری از آیفون 13 دارد که به عنوان نمونه می توان به مدل های Monsterphone و Teradiamond اشاره نمود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 764

به "شرکت Caviar از آیفون 13 پرو 26 هزار دلاری المپیک زمستانی پکن رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت Caviar از آیفون 13 پرو 26 هزار دلاری المپیک زمستانی پکن رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید