شناخت شانگهای از دل برج های روزافزون آن

به گزارش وبمستر وبلاگ، شانگهای پرجمعیت ترین شهر جهان را با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل های شانگهای تجربه کنید

در تور چین انتظار تماشا مردم شانگهای را در هر مکانی که هستید داشته باشید . این شهر در کرانه شرقی چین در کنار دریای East China واقع شده است .

شناخت شانگهای از دل برج های روزافزون آن

در شهر شانگهای

چه علاقه مند به سایت های تاریخی باشید و چه از دوست داران برج های مدرن و امروزی ، جاذبه های بیشماری در این شهر وجود دارد. دیوار قدیمی شهر می تواند نقطه خوبی برای آغاز باشد . با توجه به سنت ساخت شهرها در هسته و مرکز اصلی ، تمام شانگهای بر دور این دیوار بنا شده است . در میان دیوارهایش معبد شهر خدا را پیدا می کنید . این معماری سنتی چینی محل محبوبی برای گردشگران به شمار می رود و درست در کنار آن باغ های Yu به شما نشان می دهند که چرا اینطور است . این باغ های زیبا و مزین چیزی نیستند که شما از فشردگی شهر شانگهای توقع دارید ، آنها درواقع صدایی از آرامش چینی هستند . برج مروارید شرقی یادآور پررنگی از زندگی مدرن است . شما می توانید گردشی در این ساختمان بزرگ داشته باشید و یا اگر در پی یک چشم انداز تاثیرگذار از شهر می گشت ، در رستوران گردان آن غذا بخورید . مرکز اقتصاد جهانی شانگهای هم خیلی متفاوت نیست و تورهای مختلفی ارائه می دهد . شما می توانید با مقداری اضافه تر به بالای این ساختمان 100 طبقه بروید و از یکی از مسحور کننده ترین منظره ها شانگهای لذت ببرید .

درباره چین بیاموزید

یک محل عالی برای آغاز آموزش فرهنگی شما موزه شانگهای است . داخل آن مبلمان عتیقه و هنر سلسله های مختلف چین به نمایش گذاشته شده است . بعلاوه می توانید از صحبت های یک راهنما در حین بازدید خود بهره ببرید . هر موقع احساس کنجکاوی بیشتری در خصوص شانگهای داشتید سری به مرکز هنری Propaganda Poste بزنید . در اینجا شما می توانید مشاهده کنید که چگونه هنر مردمی چین طی سالیان مختلف تغییر نموده است و یک سوغاتی مد روز را برای افراد خانه به منزل ببرید .

زندگی شبانه شانگهای

برای چشیدن طعم یک غذای اصیل شانگهای ، رستوران Lost Heaven را امتحان کنید . این رستوران کوچک و رومانتیک با نور کم و شمع هایی که در همه جا روشن شده اند محیط آرامش بخشی به شما پیشنهاد می نماید . غذاها از استان Yunnan است و طعم اصیل آن از آشپزی اقلیت های قومی آنجا نشات می گیرند . برای مکانی خانوادگی تر می توانید سری به رستوران Sichuang در Zi Zhang Hong بزنید . اگرچه ممکن است دکوراسیون آن متفاوت به نظر برسد ولی غذاهای آن باز هم طعمی اصیل و ماهرانه دارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 699

به "شناخت شانگهای از دل برج های روزافزون آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت شانگهای از دل برج های روزافزون آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید