شکست پاری سن ژرمن مقابل لوریان، پیروزی لاتزیو برابر آتالانتا، شکست غیر منتظره لسترسیتی مقابل لیدز یونایتد

به گزارش وبمستر وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- پاری سن ژرمن در یک بازی جذاب و پر فراز و نشیب با نتیجه 3-2 از لوریان باخت.

شکست پاری سن ژرمن مقابل لوریان، پیروزی لاتزیو برابر آتالانتا، شکست غیر منتظره لسترسیتی مقابل لیدز یونایتد

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش و بعد از پیروزی چهار گله پاری سن ژرمن برابر استراسبورگ بود که باشگاه فرانسوی در تصمیمی غیرمنتظره توماس توخل را برکنار کرد. بعد از این اتفاق شایعات زیادی در رابطه با نیمکت پاری سن ژرمن به گوش رسید اما نهایتاً مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید پاریسی ها انتخاب شد. سرمربی آرژانتینی کار خود را با تساوی برابر سنت اتین آغاز کرد اما پس از آن سه پیروزی پیاپی در لیگ فرانسه مقابل تیم های برست، آنژه و مون پولیه را تجربه کرد و در این بین با شکست مارسی در سوپرجام اولین جام خود را با پاری سن ژرمن بدست آورد.

پاری سن ژرمن امیدوار بود که در بازی امروز برابر لوریان نیز به فرایند خوب خود با پوچتینو تیم ادامه دهد اما آنها برخلاف انتظار با یک شکست غیرمنتظره روبرو شدند. PSG ابتدا از حریف خود عقب افتاد اما دو پنالتی نیمار باعث شد که نتیجه به 2-1 تغییر کند. در دقیقه 80 و برخلاف جریان بازی این لوریان بود که گل تساوی را به ثمر رساند. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می شد تیم میزبان روی یک ضد حمله فوق العاده سریع و توسط موفی به گل سوم دست یافت تا نتیجه 3-2 شود و اولین شکست پاریسی ها با پوچتینو رقم خورده باشد.

شرح گل ها:

لورن آبرگل - 36 (لوریان): در شلوغی پشت محوطه جریمه پاری سن ژرمن، آبرگل صاحب توپ شد و با ضربه ای محکم به طاق دروازه پاری سن ژرمن، تیمش را جلو انداخت.

نیمار - 45 (پاری سن ژرمن): خطایی که روی نیمار پنالتی تشخیص داده شد، با ضربه بسیار آرام و دقیق همین بازیکن، به گل تبدیل شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

نیمار - 45 (پاری سن ژرمن): این بار روی ایکاردی در محوطه جریمه لوریان خطا شد که بار دیگر نیمار پشت نقطه پنالتی قرار گرفت و با شباهتی فراوان به گل اول، خودش و تیمش را 2 گله کرد.

یوان ویسا - 80 (لوریان): ویسا بعد از پاس کاری بازیکنان لوریان با ریکو تک به تک شد و بازی را به تساوی کشاند.

ترم موفی - 1+90 (لوریان): در حالی که پاری سن ژرمن به فکر گل سوم بود، این لوریان بود که روی ضد حمله و توسط موفی که تک به تک شده بود، به گل سوم و رجحان رسید.

- لیدز یونایتد با این برد به رتبه دوازدهم جدول رسید و لسترسیتی با این شکست، شانس صعود به رتبه دوم را از دست داد. لسترسیتی بهترین فرصت را برای نزدیک شدن به صدر جدول لیگ برتر را از دست داد. لسترسیتی در فصل جاری پا به پای مدعیان سنتی قهرمانی در لیگ برتر پیش آمده و همچنان از بخت مناسبی برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها برخوردار است. اما شاگردان برندان راجرز امروز و در دیداری غیرمنتظره با سه گل مغلوب لیدزیونایتد شده و سه امتیاز مهم را از دست دادند.

لسترسیتی در روزی که جیمی واردی، بهترین گلزن خود را در اختیار نداشت ابتدا با گل هاروی بارنز از لیدزیونایتد پیش افتاد، اما در ادامه دالاس، پامفورد و هریسون سه بار برای این تیم پیروز به گلزنی شدند و در نهایت لسترسیتی با نتیجه 1-3 در این مسابقه بازنده شد. پاتریک بامفورد در 20 بازی خود در لیگ برتر برای لیدز یونایتد در 15 گل مستقیم حضور داشته، 11 گل زده و چهار پاس گل ارسال کرده است.

لسترسیتی فرصت داشت با کسب رجحان در این دیدار به رده دوم جدول صعود کرده و البته با دو بازی بیشتر خود را به دو امتیازی منچسترسیتی برساند، اما آنها مغلوب هنرنمایی شاگردان مارچلو بیلسا شده و این فرصت بزرگ را از دست دادند. حالا لیورپول فرصت دارد با کسب رجحان در دیدار امشب مقابل وستهام خود را به رده سوم جدول لیگ برتر برساند.

- آتالانتا و لاتزیو در چارچوب هفته بیستم سری آ به مصاف هم رفتند که در نهایت لاتزیو توانست میزبان خود را شکست داده و جای آتالانتا را در رده پنجم جدول بگیرد. پاتریک، مدافع لاتزیو در دقیقه 38 مصدوم شد و جای خود را به موساکیو داد.

آتالانتا 0-1 لاتزیو؛ آدام ماروشیچ 3`: دفع ناقص مدافع آتالانتا باعث شد توپ به استفان رادو برسد. این بازیکن توپ را به ماروشیچ پاس داد و ماروشیچ با یک شوت زیبا و دقیق از پشت محوطه جریمه، دروازه آتالانتا را در همان ابتدای بازی گشود.

آتالانتا 0-2 لاتزیو؛ خواکین کوریا 51`: پپه رینا توپ را با ارسالی بلند دفع کرد و توپ در زمین آتالانتا به ایموبیله رسید. ایموبیله با ضربه سر توپ را به پت مدافعان آتالانتا و برای کوریا فرستاد. کوریا به درون محوطه جریمه پیش روی کرد، دروازه بان آتالانتا را دریبل زد و دروازه آتالانتا را برای دومین بار باز کرد.

آتالانتا 1-2 لاتزیو؛ ماریو پاسالیچ 79`: در پشت محوطه جریمه لاتزیو، لمرز توپ را به لوییس موریل پاس داد. لوییس موریل با یک چرخش زیبا وارد محوطه جریمه شد و اقدام به شوت زنی کرد اما ضربه این بازیکن به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد. توپ برگشتی را پاسالیچ تبدیل به گل کرد.

آتالانتا 1-3 لاتزیو؛ ودات موریچ 82`: پاس در عمق عالی ساویچ در پشت مدافعان آتالانتا، در محوطه جریمه به آندریاس پریرا رسید. پریرا در شرایط دو به یک، توپ را با پاسی عرضی به موریچ رساند و این بازیکن برای گشودن دروازه خالی آتالانتا کار سختی نداشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 155

به "شکست پاری سن ژرمن مقابل لوریان، پیروزی لاتزیو برابر آتالانتا، شکست غیر منتظره لسترسیتی مقابل لیدز یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست پاری سن ژرمن مقابل لوریان، پیروزی لاتزیو برابر آتالانتا، شکست غیر منتظره لسترسیتی مقابل لیدز یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید