عصبانیت اسطوره ژرمن ها از نتایج ضعیف آلمان

به گزارش وبمستر وبلاگ، شکست شب گذشته تیم ملی آلمان در جریان ملاقات محبت آمیز مقابل تیم ملی لهستان باعث شد که بار دیگر موجی از نقدها علیه این تیم شکل بگیرد.

عصبانیت اسطوره ژرمن ها از نتایج ضعیف آلمان

هانسی فلیک که پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر هم با انتقاد های شدیدی روبرو شده بود، حالا شرایط سختی را روی نیمکت این تیم سپری می نماید و بسیاری حتی خواستار برکناری او هستند.

لوتار ماتئوس که سابقه پیروزیت های بسیاری را با تیم ملی کشورش دارد می گوید:

زمان آزمون و خطا به خاتمه رسیده است. چه از نظر فردی و در زمینه بازیکنان و چه در زمینه تاکتیک ها زمان این کار تمام شده است.

این ستاره سابق فوتبال آلمان ترکیب مدنظرش برای حضور در رقابت های یورو 2024 را در مصاحبه با بیلد مطرح نموده است. او درباره دروازه بان تیمش گفت:

تراشتگن برای چندین ماه است که در شرایط بسیار خوبی واقع شده است. او این موضوع را در تیم ملی و بارسلونا نشان داده است.

ماتئوس از خط دفاعی چهار نفره استفاده خواهد نمود و یاشوا کیمیش را هم در خط دفاع به کار خواهد گرفت:

این بازیکن برای من در این پست به میدان خواهد رفت، چون او همین جا توانست رشد کند. او بیشترین تاثیر را در خط دفاعی دارد و قدرتمندترین بازی را ارائه می نماید.

ماتیاس خینتر و آنتونیو رودیگر هم دو بازیکن مهم خط دفاعی او هستند:

این دو بازیکن در باشگاه هایشان در ترکیب اصلی حضور دارند و این موضوع مهمی است. نیکلاس زوله هم اگر آماده باشد، از کیفیت لازم برخوردار است.

امره جان تنها گزینه برای هافبک دفاعی است. او نمایش خوبی ارائه نموده و یکی از دلایل اصلی برای رقابت ایجاد شده بین دورتموند و بایرن مونیخ در کورس قهرمانی این فصل بوندسلیگا بود. وقتی او احساس کند که از امنیت کافی برای حضور در ترکیب برخوردار است، عملکردش حتی بهتر هم می گردد.

او درباره دو بازیکنی که باید جلوی امره جان به میدان بروند افزود:

ایلکان گوندوغان تنها بازیکنی است که واقعا پیروز ظاهر شده است. جمال موسیالا هم آماده است و نمی تواند او را از ترکیب کنار گذاشت.

این بازیکن سابق تیم ملی آلمان درباره خط حمله این تیم ادامه داد:

کای هاورتز از نظر من گزینه خوبی برای سمت راست است و لروی سانه یا ورتز هم می توانند در سمت چپ بازی نمایند. نیکلاس فولکروگ برترین گلزن است و می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. قدرت تمام نمایندگی او عالی است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 953

به "عصبانیت اسطوره ژرمن ها از نتایج ضعیف آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت اسطوره ژرمن ها از نتایج ضعیف آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید