عکس ، مردمان این شهرها حداقل 90 سال عمر می نمایند!

به گزارش وبمستر وبلاگ، طبق آنالیز های صورت گرفته مردمان بعضی منطقه ها از کره زمین به واسطه رژیم غذایی خاص خود و محیطی که در آن زندگی می نمایند بیشتر از میانگین جهانی عمر می نمایند.

عکس ، مردمان این شهرها حداقل 90 سال عمر می نمایند!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، امروزه گرایش به عمر طولانی باعث پژوهش در زمینه یافتن روش های تمدید حیات شده است. دیرزیستی نه فقط موضوعی برای جامعهٔ علمی، بلکه برای داستان های علمی تخیلی و رمان های تخیّلی نیز بوده است.

بیشتر بخوانید:

رازگشایی از زندگی زنان در دوران باستان !

SPACE X زنان روسی و آمریکایی را به ایستگاه فضایی می فرستد

در این گزارش نام مناطقی آورده شده است که مردمان آنها بیشترین طول عمر را دارند.

Nicoya, Costa Rica

این یکی از مکان هایی است که در آن طول عمر افراد بالا است و بیش از چهار برابر میانگین دنیای افراد این منطقه شانس رسیدن به سن 90 سالگی را دارند و آن را به آرامش نسبی و جذابیت منطقه نسبت می دهند. بعضی از کارشناسان بعلاوه بر این عقیده هستند که مردم اینجا بهترین رژیم غذایی را که نوع بشر تا به حال داشته است دارند که شامل لوبیا سیاه، تورتیلا ذرت و کدو، که با میوه های استوایی تکمیل می گردد است و مردمان این منطقه در تمام طول سال آنها را مصرف می نمایند.

Japan

ژاپن نیز با میانگین طول عمر 85 سال، در این لیست واقع شده است. طبق سوابق سازمان دنیای بهداشت، بیشتر مردم ژاپن تا 75 سال زندگی خود کاملاً سالم و بدون معلولیت زندگی می نمایند. علاوه بر این، گزارش ها حاکی از آن است که افراد مسن اوکیناوا کمترین اندازه مرگ و میر ناشی از بیماری های رایج را ثبت می نمایند، که می توان آن را به رژیم غذایی سنتی ژاپنی نسبت داد که حاوی 72 درصد غلات و تنها 25 درصد قند است.

Ikaria, Greece

گزارش شده است که بیشتر ساکنان این جزیره در یونان به طور معمول تا 90 سال عمر می نمایند. حال و هوای آرام و معاشرت ممکن است یکی از دلایل این اتفاق باشد، در حالی که بعضی از کارشناسان آن را به رژیم غذایی مدیترانه ای نسبت می دهند. نکته جالب در خصوص رژیم غذایی مدیترانه ای خالص آنها این است که شامل حدود 120 نوع سبزی است.

سنگاپور

سنگاپور بعلاوه یکی از بهترین مکان های دنیا برای امید به زندگی است، جایی که مردم می توانند به طور میانه 85 سال در آن زندگی نمایند. طبق گزارش ها، سنگاپور در طول سه دهه گذشته شاهد افزایش 10 ساله امید به زندگی بوده است، در حالی که چاقی بزرگسالان به حدود 11 درصد کاهش یافته است که بسیار بیشتر از بسیاری از کشورهای غربی است. علاوه بر این، تشخیص زودهنگام و پیشگیری از بیماری مزمن به تأثیر قابل توجهی در خصوص طول عمر یاری نموده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 843

به "عکس ، مردمان این شهرها حداقل 90 سال عمر می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مردمان این شهرها حداقل 90 سال عمر می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید