لغو بیش از 1600 پرواز در پی وقوع طوفان در ایالات متحده

به گزارش وبمستر وبلاگ، به دلیل وقوع دومین طوفان زمستانی در غرب ایالات متحده، هزاران نفر بدون برق ماندند و بیش از 1600 پرواز لغو شدند.

لغو بیش از 1600 پرواز در پی وقوع طوفان در ایالات متحده

بارش بی سابقه برف در غرب میانه که طوفان هایی با سرعت آهسته ایجاد می نماید که دمای هوا را کاهش داده اند به سمت شرق در حرکت است. شدت بارش برف به مقدار ای است که با لغو پروازها، هزاران مسافر را سرگردان نموده و برق بسیاری از نقاط را قطع نموده است.

در حدود 310٬000 خانه و کسب و کار به دلیل وقوع این طوفان برفی مرگبار که در بیشتر بخش های جنوب شرقی میشیگان روی داده است، بدون برق مانده اند. بارش برف در بعضی منطقه ها به 46 سانتی متر می رسد.

سازمان DTE Energy اشاره می نماید که برق منطقه ها وسیعی قطع شده است؛ بیشتر از 1000 خط برق در شهرهای دیترویت و واین کانتی سقوط نموده اند که این اتفاق ناشی از سنگینی برف نشسته روی خطوط و نیز شدت باد در حال وزش است.

دریاچه های بزرگ (Great Lakes) و شهر گرین بی (Green Bay) در استان ویسکانسین شاهد شدیدترین بارش برفی است که تا به حال در این منطقه باریده است. بعد از ظهر روز یک شنبه، در این منطقه ها 60 سانتی متر برف باریده است که از این حیث، دومین طوفان برفی شدید نام گرفته است.

با توجه به سرویس ملی هواشناسی، شهرهای دو قلوی مینه پولیس - سنت پل و مینه سوتا رکورد بارش برف در ماه آوریل را با 55 سانتی متر برف شکستند. طبق گفته های برایان هورلی، کارشناس هواشناسی سرویس هواشناسی ملی، هیچ گردبادی تا ظهر یکشنبه گزارش نشده است.

طوفان، همه منطقه ها سواحل خلیج تا غرب میانه را در بر گرفته است و به سمت شمال شرقی و نیوانگلند در حرکت است. پیش بینی شده است که روز دوشنبه، اکلاهما سیتی و کانزاس سیتی به پایین ترین دمای خود در تاریخ برسد.

هواشناسی وقوع 17 گردباد را در آرکانزاس، لوئیزیانا، میزوری و تگزاس گزارش نموده است. تا به امروز چهار نفر مجروح شده اند و 160 ساختمان در اثر گردبادی که در شمال غرب آرکانزاس اتفاق افتاده است، آسیب دیده اند. دو مرگ و میر در غرب هم به ترافیک ناشی از این رویداد نسبت داده می گردد.

حدود 1689 پرواز خارجی و داخلی که شامل 134 پرواز داخلی یا خارجی فرودگاه میناپولیس - سنت پل بود نیز لغو شده است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 718

به "لغو بیش از 1600 پرواز در پی وقوع طوفان در ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو بیش از 1600 پرواز در پی وقوع طوفان در ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید