لیگ برتر انگلیس، برایتون در وقت های تلف شده از شکست خانگی مقابل لیورپول گریخت، جهانبخش 26 دقیقه بازی کرد

به گزارش وبمستر وبلاگ، دیدارهای هفته دهم لیگ برتر انگلیس با تساوی خانگی تیم علیرضا جهانبخش مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها دنبال شد.

لیگ برتر انگلیس، برایتون در وقت های تلف شده از شکست خانگی مقابل لیورپول گریخت، جهانبخش 26 دقیقه بازی کرد

به گزارش خبرنگاران، در شروع دومین روز از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال لیورپول در خانه تیم برایتون به تساوی یک - یک رضایت داد. علیرضا دنیابخش بال ایرانی تیم فوتبال برایتون در دقیقه 71 به جای آدام لالانا گه مصدم شد به میدان رفت.

در این بازی که برایتون در دقیقه 20 یک ضربه پنالتی به دست آورد و نیل ماپای آن را به هدر داد، دیوژو ژوتا در دقیقه 60 گل نخست را برای قرمزپوشان مرسی ساید به ثمر رساند. لیورپولی ها با گلزنی سادیو مانه در دقیقه 83 اختلاف را به 2 گل افزایش دادند، هر چند لحظاتی بود این گل با توسط VAR به دلیل قرار داشتن مهاجم سنگال در موقعیت آفساید مردود اعلام شد (VAR در دقیقه 35 نیز گل محمد صلاح، دیگر مهاجم لیورپول را آفساید اعلام نموده بود).

بازی تا دقیقه سوم وقت های تلف شده نیمه دوم به سود لیورپول در جریان بود تا اینکه داور مسابقه با یاری VAR برخورد آلیسون بکر دروازه بان لیورپول با دنی ولبک مهاجم برایتون را خطای پنالتی تشخیص داد. پاسکال گروس هم با این پنالتی گل تساوی را برای برایتون به ثمر رساند.

با این نتیجه لیورپول 21 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول است. برایتون هم با یک امتیاز این بازی و 10 امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 37

به "لیگ برتر انگلیس، برایتون در وقت های تلف شده از شکست خانگی مقابل لیورپول گریخت، جهانبخش 26 دقیقه بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، برایتون در وقت های تلف شده از شکست خانگی مقابل لیورپول گریخت، جهانبخش 26 دقیقه بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید