مدعیان رقابت های جهانی از امروز به مصاف هم می فرایند

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای کشتی جام تختی از رأس ساعت 10 صبح امروز با مصاف فرنگی کاران واجد شرایط این پیکارها در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران شروع می گردد و امشب با معرفی نفرات برتر به خاتمه می رسد.

مدعیان رقابت های جهانی از امروز به مصاف هم می فرایند

طبق برنامه رقابت های جام تختی، فردا هم نوبت به آزادکاران خواهد رسید تا مدعیان حضور در مسابقات جهانی 2021 نروژ همچون فرنگی کاران به مصاف هم بروند.

البته این دوره از پیکارهای جام تختی نسبت به دوره های قبلی با تغییراتی همراه بوده است. بطوریکه بر اساس تصمیم کادر فنی با توجه به اینکه ضروری است در هر وزن از جام تختی حداقل دو کشتی گیر منتخب حقیقی تعیین گردد، یک مصاف دیگر هم در تمامی اوزان دهگانه برگزار خواهد شد. بدین ترتیب پس از تعیین شدن نفرات اول تا سوم مشترک و بعد از گذشت 20 دقیقه (طبق قانون اتحادیه جهانی کشتی) یک کشتی دیگر میان دارندگان مدال های نقره و یکی از برندگان مدال برنز (کشتی گیری که مغلوب دارنده مدال طلا شده است)، برگزار خواهد شد. بر این اساس در کنار دارنده مدال طلای هر وزن، دومین مدعی هر وزن نیز تعیین می گردد.

طبق اعلام فدراسیون کشتی، کادر فنی تیم های ملی چندین بار درخواست هیأت های کشتی و همچنین نفرات مطرح حاضر در اوزان دهگانه را مورد آنالیز قرار داد که در نهایت تمامی نفرات مدعی و آماده برای حضور در این مسابقات دعوت شدند.

همچنین با توجه به اینکه این رقابت ها به عنوان نخستین مرحله از انتخابی رقابت های جهانی 2021 نروژ محسوب می گردد، حضور تمامی نفرات دعوتی در این جام الزامی است. با این حساب در صورتی که کشتی گیری در این مسابقات حضور نیابد، شانسی برای رقابت های جهانی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 337

به "مدعیان رقابت های جهانی از امروز به مصاف هم می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعیان رقابت های جهانی از امروز به مصاف هم می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید