مربی آلومینیوم: تیم ما جاه طلب است، مقابل استقلال کم نمی آوریم

به گزارش وبمستر وبلاگ، مربی آلومینیوم اراک می گوید تیمش جاه طلب است و مقابل استقلال با تمام توان بازی می نماید.

مربی آلومینیوم: تیم ما جاه طلب است، مقابل استقلال کم نمی آوریم

به گزارش خبرنگاران ، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته دهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: همه می دانند استقلال یک تیم عظیم در ایران و آسیا است. تیم ما فرایند خوبی داشته است و با برنامه های ریزی های کادر فنی و همت بازیکنان، به بلوغ تاکتیکی می رسیم. این مساله مقداری زمان بر است اما به آن نزدیک هستیم. تیم ما در آرامش به سر می برد و می خواهیم نشان دهیم آلمینیوم تیم عظیمی است و مقابل استقلال به دنبال حداکثر امتیاز هستیم. تیم ما به خودباوری رسیده است که هر تیمی را حتی استقلال را هم می تواند ببرد. ما بازی های استقلال را دیدیم و گروه آنالیز تیم حریف را مورد آنالیز را انجام داده است. ما هم تیم آلومینیوم هستیم و مقابل استقلال اگر صد دقیقه هم بازی کنیم، با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

او درباره در پیش بودن داربی و عوض شدن تاریخ این بازی بر خلاف تاریخ مشخص شده ادامه داد: هر تیمی که داربی را برگزار می نماید، فشار زیادی رویشان است و دو تیم ممکن است دچار افت شوند اما تیم به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشته است. بین بازی های ما فاصله ما افتاد و برنامه ریزی ما تغییر کرد و دچار مشکل شدیم اما سعی کردیم خود را به این بازی برسانیم.

مربی آلومینیوم اضافه کرد: امیدواریم تیم ما دچار نوسان نگردد. ما بعد از هفته دوم که شرایط بهتر شد، کوشش مان این بود که بهتر شویم. تیم ما جاه طلب است و با تمام وجدشان مقابل استقلال بازی می نمایند.

عبداللهی درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: تنها مصدوم ما محسن ربیع خواه است و ایران پوریان و آقاخان با نظر سرمربی و پزشک تیم و با بهتر شدن شرایط شان به میادین بازمی گردند.

او درباره احتمال لغو بازی ها به خاطر آلودگی ها گفت: تخصص من این نیست و من تصمیم گیرنده نیستم اما اگر بازی ما لغو گردد، طبیعتا بازی پرسپولیس هم لغو می گردد اما ما هم تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.

مربی آلومینیوم درباهر مساله نیمکت های شلوغ اظهار داشت: در تیم ما چنین چیزی وجود ندارد اما وقتی نیمکتی در بازی شلوغ می نماید و باعث می گردد تصمیم های داور عوض گردد، نمیکت مقابل هم برای اینکه از حق خودش دفاع کند، عکس العمل نشان می دهد. این برای فوتبال ما خوب نیست و شاید این کارها را مربیان ناخواسته انجام می دهند. اگر عمدی نیمکتی چنین کاری را انجام دهد، نیمکت مقابل مجبور به واکنش خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 115

به "مربی آلومینیوم: تیم ما جاه طلب است، مقابل استقلال کم نمی آوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی آلومینیوم: تیم ما جاه طلب است، مقابل استقلال کم نمی آوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید