معرفی سبک انتقالی در بازسازی ساختمان سایر مقالات

به گزارش وبمستر وبلاگ، همان طور که می دانید بازسازی ساختمان با استفاده از سبک های مختلفی انجام می گردد که قرار گرفتن در هر یک از این سبک های دکوراسیون می تواند انرژی خاصی را به شما منتقل کند . طراحی دکوراسیون منزل می تواند با استفاده از سبک روستیک ، کلاسیک ، مدرن و سنتی و .... انجام گردد. یکی از این سبک ها سبک محبوب و پر هوادار انتقالی یا ترنزیشنال می باشد. اگر بخوایم سبک انتقالی را به طور خلاصه و یک جمله معرفی کرد باید گفت این سبک پلی میان سنتی و مدرنیته می باشد. بنا بر این کسانی که علاقه مند به استفاده از سبک سنتی و هم مدرنیته می باشند می تواند این سبک برایشان پیشنهاد خوبی باشد. حال شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران در این مقاله قصد به معرفی این سبک دارد.

معرفی سبک انتقالی در بازسازی ساختمان سایر مقالات

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

  • سبک انتقالی یا ترنزیشنال چیست؟

در واقع سبک انتقالی ترکیبی از دو طراحی مدرن و سنتی می باشد این سبک به اعتقاد بعضی از طراحان به نوعی هنر ترکیب اجزا مختلف با هم می باشد.

اگر طراحی دکوراسیون داخلی شما به سبک مدرنیته باشد قرار دادن یک وسیله سنتی در این فضا یک حالت نا جور و نا هماهنگی ایجاد می نماید این اتفاق بر عکس هم رخ میدهد مثلا فضایی که به صورت سنتی چیدمان شده است را اگر یک وسیله مدرن در ان قرار دهیم همان نا هماهنگی قبل را ایجاد می نماید. انتقالی در واقع سبک و هنری است که این تو طراحی را کاملا متعادل و بدون ایجاد نا هماهنگی تلفیق نموده است. سبک انتقالی یک سبک بسیار محبوب است که در همه جای جهان از ان استفاده می نمایند.این سبک در واقع برترین ویژگی های مدرنیته و سنتی را به طور متعادل و هماهنگ تلفیق میکند . این سبک ترکیبی از وسایل مدرن و به روز در کنار خاطرات قدیمی و نوستالژیک می باشد که نه شما را از هویت و فرهنگ تان دور می نماید و نه می گذارد دکوراسیون داخلی شما از مد روز عقب بماند.

  • رنگ های رایج سبک ترنزیشنال

انتخاب رنگ یکی از مهم ترین انتخاب های طراحی داخلی می باشد .استفاده از رنگ های خنثی و ملایم یکی از ویژگی های مهم این سبک می باشد. در سبک انتقالی رنگ اصلی فضا را باید از میان رنگ های سفید ، کرم ، آبی اسمانی ، طوسی و ... انتخاب کنید. این طیف رنگ ها باعث می شوند زمانی که شما در چنین فضایی قرار دارید احساس آرامش کنید و خستگی ذهنی را از خود دور کنید. البته این نکته را هم از قلم نیاندازید که در کنار استفاده از رنگ های نام برده شده از رنگ های قوی و تیره هم بهره ببرید.

  • استفاده از تابلو های عظیم

در چیدمان های سنتی شما شاهد تابلو های عظیم و پر زرق و برق هستید این در حالی است که در سبک مدرن شما معمولا تابلو های ساده با قاب های ساده و به نسبت کوچک تر هستید بنا براین در سبک انتقالی برای تزیین دیوار ها از تابلو های عظیم با قاب های ساده استفاده می گردد.

  • اتاق خواب های سبک انتقالی

مهمترین عنصر بازسازی منزل در اتاق خواب تخت خواب می باشد.پیشنهاد می گردد از یک تخت خواب با تاج بلند و ساده برای این سبک بهره ببرید و از ویژگی های تخت سنتی، تاج های بلند این تخت ها می باشد. سپس برای این تاج ها از رو کش با رنگ طوسی بهره ببرید. از مهم ترین شاخص های دکوراسیون های معاصر رنگ طوسی می باشد. شما می توانید برای تزیین روی تخت خود از کوسن های مدل قدیمی بهره ببرید و اباژور های کنار تخت را فلزی و براق و ساده انتخاب کنید.

  • طراحی اتاق نشیمن

در سبک انتقالی برای چیدمان مبلمان می توانید از مبل های سبک معاصر و با روکش های طرح سنتی بهره ببرید یا اگر دوست ندارید می توانید فقط از کوسن های سنتی و قدیمی بر روی مبل ها بهره ببرید. می توانید از مجسمه فلزی یا چوبی هم برای تزیین میز های کنار مبل بهره ببرید.

  • آشپزخانه

در بازسازی و اجرای دکوراسیون این بخش هم می توانید از کابینت آشپزخانه چوبی به اسم یک جزء سنتی بهره ببرید و در کنار ان از چراغ های فلزی و دیگر عناصر معاصر استفاده کرد.

منبع: هیرادانا
انتشار: 29 مرداد 1400 بروزرسانی: 29 مرداد 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 454

به "معرفی سبک انتقالی در بازسازی ساختمان سایر مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سبک انتقالی در بازسازی ساختمان سایر مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید