معرفی هتل کنراد استانبول، 5 ستاره ای لوکس

به گزارش وبمستر وبلاگ، هتل کنراد استانبول (Conrad Istanbul Bosphorus) یکی از معروف ترین و برترین هتل های 5 ستاره استانبول در محله بشیکتاش است. بسیاری از مسافرانی که برای مقاصد گردشگری و تجارت به استانبول سفر نموده اند، هتل کنراد را برای اقامت انتخاب می نمایند. این هتل توانسته از بیش از 90% مسافران خود امتیاز کامل دریافت کند. اکنون شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که وجه تمایز هتل 5 ستاره کنراد با سایر هتل های استانبول چیست و چرا این هتل تبدیل به یکی از برترین هتل های استانبول شده است؟ در ادامه این مقاله همراه خبرنگاران باشید تا با سفری کوتاه به هتل کنراد استانبول، جواب این سوالات را پیدا کنیم.

معرفی هتل کنراد استانبول، 5 ستاره ای لوکس

معرفی هتل کنراد استانبول - Conrad Istanbul Bosphorus

هتل کنراد استانبول یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین هتل های استانبول است که در سال 1992 ساخته شده است. از همان ابتدای ساخت این هتل، سازندگان و طراحان آن قصد داشتند تا معماری و هنر اصیل ترکی را با معماری غربی ادغام نمایند. هم اکنون حدود 30 سال از ساخت این هتل زیبا می گذرد و در طول این 30 سال، هتل 5 ستاره کنراد بارها بازسازی شده است.

آخرین بازسازی هتل کنراد در سال 2016 بود و سازندگان این هتل تمامی سیستم های امنیتی این هتل را در این بازسازی به روز و طراحی داخلی آن را به کلی عوض کردند. طراحی داخلی این هتل می تواند به شما ترکیبی از هنر سنتی ترکیه و هنر مدرن غربی را نمایش بدهد. این ساختمان که به شکل حرف S ساخته شده است، 14 طبقه داشته و در طبقات بالاتر آن می توانید نمای کاملی از محله بشیکتاش و بوسفروس را مشاهده کنید.

موقعیت مکانی و دسترسی به هتل کنراد استانبول - Conrad Istanbul Bosphorus

هتل کنراد استانبول در یکی از مهم ترین و برترین محله های استانبول، یعنی محله بشیکتاش ساخته شده است. اگر به ترکیه و استانبول علاقه داشته باشید، به این شهر سفر نموده باشید یا حتی تنها درباره آن مطالعه نموده باشید، بی شک نام محله بشیکتاش بارها به گوش شما خورده است. بسیاری از جاذبه های گردشگری و مراکز مهم و تجاری شهر استانبول در محله بشیکتاش واقع شده است. به همین علت هم دسترسی به این هتل از تمامی سطح شهر بسیار آسان است. حداقل 6 ایستگاه مترو در نزدیکی هتل 5 ستاره کنراد قرار گرفته که مسافران می توانند به راحتی با استفاده از آن ها به سراسر سطح شهر سفر نموده و از جاذبه های دیدنی استانبول بازدید نمایند.

اگر قصد دارید با خودروی شخصی خود به استانبول سفر کنید هم باید بگوییم که هتل کنراد استانبول یکی از برترین گزینه ها برای اقامت شماست. شما می توانید به راحتی از پارکینگ رایگان هتل بهره ببرید. علاوه بر این که لازم نیست به ازای هر روز اقامت در این هتل مبلغ زیادی را بابت پارکینگ پرداخت کنید، خودروی شما هم در امنیت کامل بوده و می توانید هر موقع که اراده کردید از آن بهره ببرید. بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول تنها چند دقیقه با هتل کنراد استانبول فاصله داشته و در صورتی که خودرو شخصی خود را داشته باشید، می توانید در یک روز از تعداد زیادی از مکان های دیدنی استانبول بازدید کنید. در جدول زیر می توانید فاصله بعضی از جاذبه های استانبول با هتل 5 ستاره کنراد را مشاهده کنید.

آدرس: Cihannuma Mahallesi Saray Caddesi No: 5 Besiktas, Besiktas, 34353 Istanbul, Turkey

بهتری راه دسترسی: مترو و تاکسی

امکانات تفریحی و رفاهی هتل کنراد استانبول - Conrad Istanbul Bosphorus

هتل کنراد استانبول یکی از برترین و مجهزترین هتل های 5 ستاره استانبول است و بی شک می توان امکانات تفریحی رفاهی بسیاری در این هتل پیدا کرد تا از سفر خود لذت برد. در این هتل می توانید سالن هایی مانند سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، سالن اسپا، سالن ماساژ، سونا و جکوزی، مینی بار، رستوران و کافی شاپ و بسیاری امکانات تفریحی دیگر پیدا کنید. یکی از خدماتی که هتل 5 ستاره کنراد در اختیار مسافران خود قرار می دهد، خدمات مربوط به بچه ها است. در این هتل علاوه بر یک زمین بازی مخصوص بچه ها به همراه پرستارهای دوره دیده، می توان بوفه های مخصوص بچه ها هم مشاهده کرد. در این بوفه ها تمامی غذاها و نوشیدنی های سرو شده مخصوص بچه ها هستند. از همین رو می توانید مطمئن باشید که بچه ها شما هم اوقات بسیار خوشی را در این هتل سپری خواهند کرد.

امکان سیگار کشیدن در اتاق های هتل کنراد وجود ندارد. اما افرادی که قصد سیگار کشیدن دارند می توانند به اتاق اسموکینگ رفته و از این اتاق استفاده نمایند. که این یعنی افراد غیر سیگاری هم از بوی سیگار اذیت نخواهند شد. در هتل کنراد استانبول سرویس رفت و آمد به فرودگاه به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. از سایر خدمات و امکانات رفاهی این هتل می توان به سرویس بیدارباش صبحگاهی، آوردن غذا و میوه به اتاق، اتاق اتو و سرویس 24 ساعته تمیز کردن اتاق اشاره نمود.

در این هتل تمامی نکات امنیتی و ایمنی به خوبی رعایت شده است. تمامی مکان های هتل مجهز به آلارم آتش نشانی بوده و در تمامی راهروها و مکان های عمومی دوربین های مداربسته قرار گرفته است. پارکینگ هتل هم به خوبی نگهبانی می گردد تا مسافران با خیال راحت خودروهای خود را در این پارکینگ قرار بدهند. جعبه یاری های اولیه و کپسول آتش نشانی هم در دسترس تمامی اتاق ها و سوییت های این هتل قرار گرفته است. بهداشت این هتل 5 ستاره در استانبول هم با استانداردهای جهانی برابری می نماید. تمامی اتاق ها هر روز تمیز شده و ملحفه و حوله ها در دمای مناسب با مواد شوینده سازگار با محیط زیست شسته می شوند.

اتاق ها و سوییت های هتل کنراد استانبول - Conrad Istanbul Bosphorus

تمامی اتاق ها و سوییت های هتل کنراد استانبول دارای امکاناتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون، سرویس چای و قهوه، حمام مجهز، سیستم تهویه هوا و یک پارکینگ رایگان هستند. تمامی اتاق ها به صورت روزانه نظافت شده و مسافران نگرانی بابت بهداشت اتاق خود نخواهند داشت. بعلاوه لازم به ذکر است که این اتاق ها عایق صدا هستند و تضمین شده است که سر و صدای سایر اتاق های هتل آرامش و استراحت شما را مختل نخواهد کرد. در ادامه می توانید با انواع اتاق ها و سوییت های هتل کنراد استانبول و ظرفیت آن ها آشنا شوید.

اتاق ها تنها امکان ارائه سرویس اضافه برای بچه ها را داشته و حداکثر ظرفیت آن ها برای افراد بالغ همان ظرفیت ذکر شده است. باید حتما برای ارائه سرویس اضافه مانند مبل تخت خواب شو یا گهواره بچه ها از قبل به هتل اطلاع داده گردد. برای بچه ها زیر 17 سال احتیاجی به پرداخت هزینه اضافی برای اضافه کردن سرویس نخواهد بود. برای بچه ها زیر 3 سال گهواره و برای بچه ها بالای 3 سال تا 17 سال یک تخت یک نفره اضافه به صورت رایگان ارائه می گردد. تمامی افراد بالای 17 سال بالغ محسوب شده و شامل دریافت سرویس اضافه نمی شوند.

نحوه رزرو و قوانین هتل کنراد استانبول - Conrad Istanbul Bosphorus

هتل کنراد استانبول یکی از محبوب ترین هتل های 5 ستاره استانبول بین مسافران است. از این رو امکان دارد که اتاق های این هتل به سرعت تکمیل ظرفیت شوند. به همین علت بهتر است که حداقل دو هفته قبل از آغاز سفر خود به سایت این هتل رفته و از داشتن اتاق های خالی مناسب اطمینان حاصل کنید. زمان ورود به هتل ساعت 3 بعد ازظهر بوده که یعنی شما می توانید در این ساعت کلید هتل را تحویل بگیرید. در آخرین روز هم می توانید در ساعت 12 ظهر کلیدهای هتل را تحویل بدهید. به همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل مانعی ندارد، اما ممکن است با توجه به حیوان خانگی شما، مجبور به پرداخت هزینه اضافه شوید.

برای رزرو این هتل می توانید به طور مستقیم به سایت این هتل مراجعه نموده یا با آن ها تماس بگیرید. پس از رزرو تمامی مبلغ باید به صورت پیش پرداخت به حساب هتل واریز گردد و امکان پرداخت حضوری بعد از سفر وجود ندارد. در صورتی که برای رزرو اتاق در هتل کنراد استانبول به یاری احتیاج داشته باشید، خبرنگاران می تواند در این مسیر شما را همراهی نموده و اتاق مناسبی را در تاریخ مورد نظر شما برای شما رزرو کند. در ادامه می توانید اطلاعات تماس هتل کنراد استانبول را مشاهده کنید.

شماره تماس: 902123102525+

ایمیل: [email protected]

کلام آخر درباره هتل کنراد استانبول

در این مطلب سری به یکی از برترین هتل های 5 ستاره استانبول یعنی هتل کنراد استانبول زدیم. اگر در پی یک اقامت لوکس در یکی از برترین محله های استانبول هستید، بی شک پیشنهاد ما به شما هتل 5 ستاره کنراد است. این هتل امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری داشته و می تواند رضایت شما را جلب کند. در صورتی که حس می کنید هتل کنراد هتل رویایی شما نیست و نظر شما را جلب ننموده است، از شما دعوت می کنیم که سایر هتل های 5 ستاره استانبول را در مجله گردشگری خبرنگاران مشاهده کنید. در صورتی که سوالی در رابطه با نحوه رزرو اتاق در هتل های استانبول دارید، می توانید سوال خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. از همراهی شما تا این لحظه سپاس گزاریم.

هتل کنراد استانبول در کدام محله قرار گرفته است؟

هتل 5 ستاره کنراد استانبول در محله بشیکتاش، یکی از برترین محله های استانبول قرار گرفته است.

چرا هتل کنراد استانبول یکی از برترین هتل های استانبول است؟

هتل 5 ستاره کنراد امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری داشته و تمامی نکات امنیتی و بهداشتی طبق استانداردهای جهانی در این هتل رعایت می شوند.

نحوه رزرو اتاق در هتل کنراد استانبول به چه صورت است؟

برای رزرو اتاق در هتل 5 ستاره کنراد باید به لینک رزرو هتل کنراد خبرنگاران مراجعه کنید. یا با ما تماس بگیرید:

021-8540

منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1403 بروزرسانی: 8 شهریور 1403 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 1014

به "معرفی هتل کنراد استانبول، 5 ستاره ای لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل کنراد استانبول، 5 ستاره ای لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید