کافه های اندرزگو ، معرفی 10 مورد از بهترین کافه های اندرزگو

به گزارش وبمستر وبلاگ، اندرزگو یکی از منطقه ها معروف تهران محسوب می شود. بسیاری از جوانان این خیابان را به دور دورهای شبانه می شناسند. کافه های اندرزگو نیز به پاتوقی عالی برای جوانان تبدیل شده است. به همین علت در این خیابان چندین و چند کافه معروف وجود دارد. تنوع فراوان انتخاب را سخت می کند. پس ما به نظرات مشتریان مراجعه کردیم تا لیستی از بهترین ها را تدارک ببینیم. در ادامه شما را با لیست بهترین کافه های اندرزگو آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کافه های اندرزگو ، معرفی 10 مورد از بهترین کافه های اندرزگو

کافه های اندرزگو را بهتر بشناسید

کافه روشنان

در محدوده دزاشیب و اندرزگو، عمارت های قجری متعددی وجود دارد. بسکمک از این عمارت ها دست نخورده به جای مانده اند. برخی دیگر بازسازی شده اند و کاربری تازهی پیدا کرده اند. عمارت روشنان یکی از همین عمارت های قجری قدیمی است. این عمارت در منطقه دزاشیب قرار گرفته است. بر اساس اسناد تاریخی، فردای با نام سید یعقوب انوار اردکانی اولین مالک این عمارت بوده است. این ساختمان برای مدتی طولانی خالی از سکنه باقی ماند. نهایتاً مدیریت کافه روشنان آن را خریداری کرد و اقدام به بازسازی آن نمود.

در پی بازسازی های هنرمندانه، عمارت قجری ما به یک کافه شیک و زیبا تبدیل شد. کافه روشنان یکی از کافه های شیک و زیبای تهران محسوب می شود. این کافه فضایی دلنشین و باصفا دارد. همه خانه های قجری حیاطی دلباز داشتند. این عمارت نیز از این قاعده مستثنی نیست. حیاط این عمارت نیز به خوبی بازسازی شده است. مشتریانی که قصد سیگار کشیدن در فضای کافه را دارند، می توانند از فضای حیاط استفاده کنند. کافه روشنان فضاسازی بی نظیری دارد. در این کافه خبری از دود سیگار یا تاریکی بیش از حد نیست. کافه کاملاً روشن است و در آن از رنگ های شاد استفاده کرده اند.

آدرس: بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شاقتصادی، خیابان نوری

تلفن : 22206715

ساعت کار : 9صبح تا 24 شب

بنللی لانژ

اگر در پی یکی از لوکس ترین کافه های اندرزگو هستید، ما به شما کافه بنللی لانژ را معرفی می کنیم. بنللی لانژ یکی از لوکس ترین کافه های اندرزگو و تمام تهران است. هر آنچه در این کافه تصور کنید، لوکس و مجلل انتخاب شده است. پرسنل کافه رفتاری بسیار مؤدبانه و تعریف شده دارند. پس می توانید برای برگزاری مهمانی و دورهمی های خانوادگی این کافه را انتخاب کنید. بنللی لانژ یک کافه رستوران بسیار مجلل است. در منوی بنللی لانژ می توانید انواع نوشیدنی، غذاهای فرنگی و دسر را سفارش دهید. اگر در پی کافه ای با منویی خاص هستید، بنللی لانژ برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. در این کافه می توانید یکی از بهترین سوشی های تازه تهران را سفارش دهید.

تمامی سفارشات مشتریان با دیزاین کامل داخل ظروف سلطنتی سرو می شوند. فضای داخلی کافه بنللی لانژ بر اساس سبک مدرن طراحی شده است. هر آنچه در منوی این کافه وجود دارد، از بهترین مواد اولیه تهیه می شود و طعمی بی نظیر دارد. در فضای کافه فقط صدای موسیقی لایت پخش می شود. لازم به ذکر است امکان سیگار کشیدن در فضای کافه وجود ندارد. پس خبری از بوی بد سیگار در محیط نخواهد بود.

آدرس: اندرزگو، نبش وطن پور جنوبی، پلاک12/1(مقابل مرکز خرید سانا) ساختمانBenelli

تلفن : 02122214140

ساعت کار : 8 الی 24

کافه کمپانی

آیا شما هر در فیلم های هالیوودی افرادی را دیده اید که هر روز برای صبحانه، نهار یا عصرانه به یک کافه مراجعه می کنند؟ خب کافه کمپانی می تواند چنین حالتی را برای شما ایجاد کند. این کافه فضایی دنج و دوست داشتنی دارد. انرژی مدیریت رستوران و فضای کافه به شما کمک می کند روز خوشی را آغاز کنید. در این کافه انواع نوشیدنی در لیوان هایی با قابلیت حمل و نقل سرو می شود. به این طریق اگر برای رسیدن به محل کار خود عجله دارید، می توانید این نوع نوشیدنی را سفارش دهید. منوی صبحانه و عصرانه کافه کمپانی بسیار متنوع و خوشمزه است. شما می توانید در هر روز یک طعم تازه را در این کافه امتحان کنید. کیک های نوتلا همراه با قهوه فرانسه مخصوص، پیشنهاد ما به شما است.

خب درباره صبحانه و عصرانه صحبت کردیم؛ اما تکلیف شام و نهار چیست؟ خب کافه کمپانی برای وعده های اصلی، انواع غذاهای فرنگی را سرو می کند. غذاهای ایتالیایی این کافه همانند لازانیا و پیتزا معروفیت بسکمک دارند. پس اگر برای وعده اصلی غذا به این کافه مراجعه کردید، بهتر است یکی از آن ها را انتخاب کنید. در فضای این کافه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. پس می توانید بدون نگرانی از بابت بوی بد سیگار به این کافه مراجعه کنید.

آدرس: بلوار اندرزگو، مرکز خرید سانا، طبقه همکف، کافی شاپ کمپانی

تلفن : 02174438594

ساعت کار : 8 الی 24

کافه سولیس

کافه سولیس جزء آن دسته از کافه های اندرزگو است که حس وحال خوبی دارد. بسکمک از کافه های تهران فضایی تاریک و پر از دود سیگار دارند. در این کافه نه فضا تاریک است و نه بوی سیگار به مشام می رسد. در حقیقت نورپردازی در این کافه به خوبی انجام می شود. حتی در طول روز می توانید از نور آفتاب نیز لذت ببرید. جایگاه های این کافه به رنگ سفید هستند. همچنین از رنگ های شاد و روشن دیگر نیز در کافه استفاده شده است. زمانی که در کافه سولیس حضور دارید، روحیه شما شادتر از آنچه هست خواهد شد.

سولیس فضایی بزرگ دارد. به همین علت شلوغی و تعداد مشتریان ثابت شما را آزار نخواهد داد. رفتار پرسنل بسیار محترمانه و محبت آمیز است. پس می توانید با خیال راحت سولیس را برای دورهمی و مراسم خانوادگی خود انتخاب کنید. منوی این کافه نیز بسیار متنوع است. شما می توانید از موی کافه، منوی رستوران یا هر دو سفارش دهید. در منوی کافه شاهد انواع نوشیدنی های خاص و ترکیبی و همچنین دسرهای خوشمزه خواهید بود. منوی رستوران نیز انواع غذاهای فرنگی را شامل می شود. تمامی سفارشات با طراحی و دیزاین خاصی سرو می شوند و خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما ثبت می کنند.

آدرس: فرمانیه، اندرزگو، نبش کوچه مهرمحمدی جنوبی، ساختمان دیانا، واحد6

تلفن : 02140224405

ساعت کار : 11 الی 24

کافه رستوران عمو سهراب

معمولاً کافه های اندرزگو اسامی شیک و اروپایی دارند. در بین این کافه های شیک و امروزی، کافه ای با نام عمو سهراب وجود دارد. شاید با تماشا نام این کافه احساس کنید در منطقه ها جنوبی تهران حضور دارد؛ اما کافه رستوران عمو سهراب یکی از باحال ترین کافه های اندرزگو محسوب می شود. این کافه با سایر کافه های شمال تهران از زمین تا آسمان تفاوت دارد. در این کافه خبری از ظروف شیک چینی و سنگی نیست. به جای آن انواع غذا در ظروف روحی ساده سرو می شود. اگر در پی استیک با سس آلفردو هستید، بهتر است کافه دیگری را انتخاب کنید. در این کافه کباب تابه ای، ته دیگ با خورش قیمه و چلو گوشت سرو داخل ظروف روحی سرو می شود.

اگر از خوردن صبحانه های اروپایی همانند صبحانه انگلیسی یا نان سیمت با قهوه ترک خسته شدید، بهتر است سری به عمو سهراب بزنید. در کافه عمو سهراب صبحانه ایرانی با دورچین کامل سرو می شود. در فضای داخلی این کافه خبری از فضاسازی لوکس و اروپایی نیست. راحتی این کافه شما را به یاد خانه خودتان می اندازد. لازم به ذکر است برای راحتی حال تمام مشتریان، امکان سیگار کشیدن در فضای بسته این کافه وجود ندارد. البته مشتریان می توانند در فضای باز این رستوران با خیال راحت سیگار بکشند.

آدرس: زعفرانیه، بلوار بهزادی، انتهای ماکوئی پور شاقتصادی ، کوچه مسجد، پلاک 1

تلفن: 02126708017

ساعت کار: 9-24

کافه هوکا

کافه هوکا یکی از کافه های پاتوق اندرزگو محسوب می شود. بسکمک از مشتریان این کافه، ثابت هستند. تقریباً زمانی که از مشتریان سؤال می کنید، بیشتر آن ها حداقل هفته ای سه شب به این کافه سر می زنند. این کافه در طبقه زیر همکف قرار گرفته است. شاید تصور کنید پس باید خلوت باشد؛ اما اصلاً اینطور نیست. از غروب تا پاسی از شب، کافه هوکا به کلوب خصوصی مشتریان آن تبدیل می شود. در این کافه امکان سیگار کشیدن وجود دارد. پس اگر نمی خواهید سر تا پای شما بوی دود سیگار بگیرد، بهتر است یک کافه دیگر را انتخاب کنید.

در این کافه هنگام مسابقات حساس فوتبال، آن را به صورت گروهی تماشا می کنند. پس اگر به تجربه هیجان دسته جمعی فوتبال علاقه مند هستید، کافه هوکا برای شما بهترین گزینه است. همچنین این کافه برای شما انواع سرگرمی را نیز مهیا می کند. در این کافه انواع بازی های مجذوب کننده همانند مار و پله، منچ، شطرنج، تخته نرد و غیره وجود دارد و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. نورپردازی در این کافه نیز به خوبی اجرا شده است. یعنی خبری از سکوت و آهنگ های غمگین در آن نیست. این کافه برای تغییر روحیه شما و بهتر شدن حالتان بهترین گزینه محسوب می شود.

آدرس: قیطریه ، بلوار اندرزگو ، نبش بلوار کاوه ، کوچه نیکو ، پلاک1 ، طبقه زیرزمین

تلفن: 02126458153

ساعت کار: 9-24

کافه آقای بازیگر

کافه آقای بازیگر نام بسیار زیبایی دارد. زمانی که بدانید این کافه بر روی گشت بام موزه استاد عزت الله انتظامی واقع شده است؛ به وجه تسمیه آن پی خواهید برد. کافه آقای بازیگر جزء آن دسته از کافه های خلوت اندرزگو محسوب می شود. در این کافه خبری از شلوغی سایر کافه های اندرزگو نیست. شما می توانید صبح خود را با روزنامه ای در دست داخل این کافه آغاز کنید. بسکمک از مشتریان، صبحانه خود را در این کافه میل می کنند. همچنین بسکمک پس از اتمام کار روزانه خود، کمی در این کافه به استراحت می پردازند.

در این کافه می توانید آرامش را به معنای واقعی کلمه حس کنید. بد نیست بدانید در این کافه هرزچندگاهی بازیگران مشهور سینمای کشورمان نیز حضور پیدا می کنند. اگر سری به اینستاگرام این کافه بیاندازید، تصاویری از بازیگرانی که در این کافه حضور داشتند را مشاهده خواهید کرد. این کافه بر روی پشت بام و فضای باز قرار گرفته است. پس سیگار کشیدن در آن آزاد است. با این وجود بویی از سیگار به مشام نمی رسد. پس می توان آن را هم برای خانواده ها و هم برای جوانان گزینه ای مناسب دانست.

آدرس: اندرزگو، روبروی بلوار کاوه، کوچه احمدی، خانه موزه استاد انتظامی

تلفن: 02122390259

ساعت کار: 9-24

کافه بلاژیو

کافه بلاژیو یکی از کافه های خاص اندرزگو محسوب می شود. این کافه فضایی بسیار خاص و منحصر به فرد دارد. در این کافه به وفور از رنگ سفید استفاده کرده اند. دکوراسیون کافه بسیار ساده، مدرن، خاص و زیبا است. کافه بلاژیو همیشه تلاش داشته تا خاص باشد. البته همینطور هم است. در حقیقت حتی نحوه سرو غذا در این کافه نیز بسیار خاص است. به عنوان مثال تصور کنید غذای شما داخل آتش در حال سوختن است و آن را به همین شکل برای شما سرو می کنند. اگر در پی یک کافه خاص برای قرارهای دونفره عاشقانه یا مراسم خانوادگی هستید، ما بلاژیو را به شما معرفی می کنیم. در این کافه خبری از بوی بد سیگار نیست. با این وجود امکان سرو قلیان وجود دارد.

آدرس: بلوار اندرزگو، بین بولوار کاوه و قیطریه، ابتدای کوچه مهر محمدی جنوبی

تلفن: 02122394810

ساعت کار: 11 تا 23

کافه ویونا

کافه ویونا یکی از مهم ترین برندهای زنجیره ای کافه در تهران است. این کافه در تمامی بخش های مرکز شعبه دارد. در لیست بهترین کافه های تهران و در هر منطقه می توانید یک شعبه از این کافه را پیدا کنید. کافه ویونای اندرزگو نیز در لیست بهترین کافه های اندرزگو قرار گرفته است. این کافه در بخش فودکورت پاساژ معروف سانا واقع شده است. معمولاً کافه هایی که داخل پاساژ هستند، فضایی سرپوشیده و محدود دارند؛ اما ویونای اندرزگو اینطور نیست. در این کافه امکان استفاده از فضای باز نیز وجود دارد. یک بالکن نه چندان باریک در پاساژ سانا وجود دارد که آن را به کافه ویونا اختصاص داده اند. در این بالکن چند میز و جایگاه چیده شده تا مشتریان از فضای باز لذت ببرند. در بیشتر شعب ویونا سیگار کشیدن ممنوع است؛ اما شاید بتوانید در بخش بالکن این شعبه چند نخ سیگار نیز بکشید.

این کافه منویی متنوع را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید بین انواع نوشیدنی، دسر، شیرینی و البته غذاهای فرنگی حق انتخاب داشته باشید. معمولاً این کافه پاتوق نیست و بیشتر مشتریان، افرادی هستند که از پاساژ تماشا می کنند. با این وجود در بیشتر مواقع کافه ویونا اندرزگو شلوغ است.

آدرس: اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی ، مرکز خرید سانا طبقه دوم

تلفن: 02174438955

ساعت کار: 11 تا 24

امیر شکلات

بیشتر کافه های اندرزگو بسیار لوکس و گران قیمت هستند. این در حالی است که شاید همه ما برای خلوتی کوتاه مدت در پی یک کافه مقرون به صرفه و اقتصادی باشیم. خوشبختانه یکی از شعب کافه های محبوب امیر شکلات در اندرزگو قرار گرفته است. امیر شکلات در کنار کافه ویونا یا لمیز، یکی دیگر از کافه های زنجیره ای محبوب تهران است. این کافه در منطقه ها مختلف مرکز شعبه دارد. یکی از شعب محبوب امیر شکلات نیز شعبه اندرزگو است. کیفیت خدمات امیر شکلات در حد مطلوبی قرار گرفته است. بیشتر مشتریان نیز از خدمات این کافه شاد هستند. با این وجود قیمت منوی امیر شکلات با سایر کافه های لوکس اندرزگو قابل قیاس نیست. شما می توانید در این کافه انواع نوشیدنی، دسر و حتی غذاهای فرنگی را نیز سفارش دهید. این شعبه امیر شکلات فضاسازی دنج و دوست داشتنی دارد. همچنین سیگار کشیدن در آن آزاد است. پس می تواند گزینه مناسبی برای پاتوق جوانان باشد.

آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، نبش کوچه حسینی

تلفن: 02122247185

ساعت کار: 11 تا 24

خب دوستان و همراهان عزیز خبرنگاران ، نظر شما درباره لیست بهترین کافه های اندرزگو چه بود؟ آیا به نظر شما کافه ای از قلم افتاده؟ اگر کافه ای در اندرزگو پاتوق شماست، آن را به ما و سایر همراهان معرفی کنید تا ما هم آن را به لیست خود اضافه کنیم. در ضمنً اگر تجربه حضور در هر یک از این کافه ها را تا کنون داشته اید، تجربه خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید. از قلم نیاندازید بی صبرانه منتظر تماشا نظرات شما عزیزان هستیم.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 806

به "کافه های اندرزگو ، معرفی 10 مورد از بهترین کافه های اندرزگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه های اندرزگو ، معرفی 10 مورد از بهترین کافه های اندرزگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید