تور سنگاپور: معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

به گزارش وبمستر وبلاگ، آشنایی با پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز | سنگاپور Airlines Business Class

امروز می خواهیم تا شما را با سرویس پروازهای بیزینس کلاس یکی از 5 شرکت هواپمایی برتر دنیا آشنا کنیم، پرواز بیزینس کلاس سنگاپور ایرلاینز (سنگاپور Airlines Business Class). پروازهای بیزینس کلاس این شرکت در زمره یکی از پروازهای پر هوادار در این کلاس دنیای است. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر در ابتدا کمی از تاریخچه این شرکت هواپیمایی متعلق به کشور سنگاپور و امکانات و شرایط برگزاری این کلاس در پروازهای شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز را بررس نماییم.

تور سنگاپور: معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

مختصری از تاریخچه شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

همانطور که در مقدمه نیز به شما گفتیم در ابتدا گریزی به تاریخچه شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز می زنیم. درست برابر با تاریخ 1 ماه مه سال 1947 بود که شرکت هواپیمایی در کشور سنگاپور تحت عنوان مالاین ایر ویز تاسیس شد. امروزه ما این شرکت هواپیمایی را به عنوان شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز در دنیا می شناسیم.

سنگاپور ایر لاینز با در دست داشتن 111 فروند هواپیمای فوق مجهز و پرواز به تمامی قاره های دنیا، بی شک یکی از 5 شرکت هواپیمایی برتر در سراسر دنیا می باشد. شرکت هواپیمایی سنگاپور در سال 2011، حدود 17 میلیون مسافر و در سال 2012 بیش از 18 میلیون مسافر را در سراسر دنیا جا به جا کرده است.

این شرکت در سال 2010 به عنوان دومین شرکت بزرگ هواپیمایی دنیا شناخته شد و دلیل آن هم در آمد 14 میلیارد دلاری این شرت هواپیمایی بود. البته نا گفته نماند که این ایر لاین تنها در زمینه پرواز و سیر و سفر در آسمان ها فعالیت ندارد!

شرکت هواپیمایی سنگاپور، حامی و اسپانسر اصلی تیم ملی فوتبال سنگاپور در تمامی مسابقات رسمی و غیر رسمی نیز هست. یکی از هواپیمایی هایی که از شرکت های تابعه سنگاپور ایر ویز است، شرکت ترید ویندز می باشد که البته در حال حاضر به سیلک ایر تغییر نام داده است.

شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز در 30 مقصد مختلف پروازی خدمات پروازی مسافربری و باربری و کارگو ارائه می دهد. یکی از نکات جالبی که درباره این شرکت هواپیمایی وجود دارد این است که، هواپیمایی سنگاپور اولین هواپیمای 400-747 بوئینگ را برای پروازهای تجاری بر بالای آسمان آب های اقیانوس آرام به پرواز در آورد.

این که می گوییم سنگاپور ایرلاینز در دنیا یکی از مجهزترین ناوگان های هواپیمایی را دارا است به این خاطر است که علاوه بر ناوگان فوق مجهزی که امروزه در دست این ایرلاین است، در سپتامبر سال 1998 با ارائه مجموعه ای نو از محصولات و خدمات به ارزش 500 میلیون دلار استانداردهای نوی را در کلاس های پروازی خود ایجاد کرد.

شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز، شرکت باری سنگاپور کارگو را به عنوانی شرکتی تابعه از زیر مجموعه های خودش در سال 2001 تاسیس کرد. می توان گفت این شرکت روز به روز وسعت خود ار افزایش می دهد. این شرکت در سال 2004، با استفاده از هواپیمای ایرباس، اولین پرواز بدون توقف خود را اول به مقصد لس آنجلس و بعد به مقصد نیویورک انجام داد و سپس جشن گرفت.

در سال 2016 میلادی، شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز از طرف سایت worldairlineawards به عنوان سومین شرکت برتر هواپیمایی شناخته شد و در این زمینه گوی سبقت را از سایر شرکت های هواپیمایی مطرح و معروف عربی ربود. سنگاپور ایرلاینز با فزونی در طراحی فضای مناسب برای سرنشینان، به ارائه خدمات غذایی عالی و کترینگ بی نظیر در دنیا معروف شده است. سوئیت های مخصوص این ایرلاین به وسیله طراح مشهور فرانسوی جان جاکوس کوست ( Jean- Jacques Coste )، طراحی شده اند. این طرح ها ترکیبی از راحتی و لوکس بودن را به همراه خود برای مسافران می آورند.

البته ناگفته نماند که این سوئیت های لوکس فقط مخصوص هواپیماهای ایرباس A380 این شرکت هواپیمایی هستند. غذاهای مخصوص و بی نظیر این ایر لاین از نظر تنوع و کیفیت، زبانزد تمامی مسافران است. این شرکت هواپیمایی در کلاس های مختلف پروازی همچون: سوئیت کلاس، فرست کلاس، بیزینس کلاس، پرمیوم اکونومی و اکونومی ارائه می کند که ما در این مطلب به آنالیز پروازهای بیزینس کلاس این شرکت هواپیمایی سنگاپوری می پردازیم.

پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

حال به آنالیز و معرفی کلاس های پروازی بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز می پردازیم. دراین کلاس پروازی به دلیل رقابت بین خطوط مختلف هواپیمایی علی الخصوص در این کلاس پروازی که بسیار مورد استفاده تجار و بازرگانان است، در حال حاضر خدمات بسیار خوب و مناسبی به مسافران این کلاس پروازی ارائه داده می گردد.

البته در ابتدا باید بگوییم بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی در این کلاس پروازی سه بخش نیو بیزینس کلاس، بیزنس کلاس و رجیونال بیزینس کلاس وجود دارد. البته باید بگوییم که تنها تفاوت این پروازها در طراحی جایگاه هایشان است و از نظر ارائه خدمات در یک سطح هستند.

در این پروازها لگ روم جایگاه ها بسیار مناسب است و هرگونه امکان خستگی درحالت عادی پرواز را برای مسافران برقرار می کند.

از دیگر قابلیت های جایگاه های این پرواز تبدیل به تخت خواب منعطف و راحت، پورت های مختلف برای اتصال به لوازم الکترونیکی و موبایل و بعلاوه قابلیت اتصال بلوتوثی را دارند، می باشد. در بخش های بالاتر گفتیم که یکی از نقاط قوت این ایرلاین کترینگ آن و منوهای غذاییش است.

علاوه بر این که غذاهای این ایرلاین برای همه مسافران با کیفیت بسیار بالایی تهیه می گردد اما کیفیت غذاهای بین المللی این ایرلاین از جمله امکاناتی است که در این کلاس پروازی زبانزد است. آشپزهای این کترینگ سنگاپوری یکی از برترین آشپزهای دنیا هستند و برای پخت غذاهای این ایرلاین از برترین و با کیفیت ترین مواد غذایی موجود ر تمامی دنیا استفاده می کنند.

پرسنل پروازی بیزنس کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور ابیرلاینزر نیز از برترین های این شرکت هستند که دراین قسمت به ارائه خدمات به مسافران می پردازند. در هر لحظه از پرواز در هر هنگامی برای مسافران دردسترس هستند.

می توان گفت که مسافرانی که قصد پرواز با پروازهای بیزینس کلاس را دارند اغلب از گزینه پروازهای بیزنیس کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز به عنوان یکی از گزینه های حتمی خود حساب می آورند.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 668

به "تور سنگاپور: معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور: معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید