معمای چالش تیزبینی؛ آیا می توانید یوزپلنگ پنهان را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

به گزارش وبمستر وبلاگ، معمای امروز میخواهد شما را به چالش می کشد تا در عرض 7 ثانیه یک یوزپلنگ پنهان در علف ها را پیدا کنید.

معمای چالش تیزبینی؛ آیا می توانید یوزپلنگ پنهان را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

خبرنگاران | چالش جستجو و یافتن، ابزاری عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده شماست. آیا می خواهید بدانید که مهارت های مشاهده شما چقدر خوب است؟ پس بیایید در عرض 7 ثانیه یوزپلنگ پنهان را در این تصویر پیدا کنید.

به گزارش خبرنگاران ، این فعالیت علاوه بر اینکه می تواند به طور مستقل برای ارزیابی سطح مشاهده فرد انجام گردد، می توان آن را به صورت گروهی برای درک اینکه مهارت های مشاهده در بین گروه چقدر فرق دارد، تست گردد.

معمای امروز میخواهد شما را به چالش می کشد تا در عرض 7 ثانیه یک یوزپلنگ پنهان در علف ها را پیدا کنید. اگر در هر صورت پیروز به یافتن پاسخ نشدید می توانید در انتهای مطلب جواب درست را ببینید.

این تصویر به وسیله عکاس حیات وحش ریچارد کاستین در کنیا ثبت شده است. در این تصویر، علفزار های کنیا را مشاهده می کنید که سه غزال تامسون در آن در حال پرسه زدن هستند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای یوزپلنگ پنهان شده در طبیعت

یوزپلنگ را می توان در فاصله ای دورتر از غزال ها در علفزار های بلند پیدات کرد. اگر باز هم شکارچی را ندیدید، به تصویر زیر نگاه کنید محل حضور یوزپلنگ با دایره قرمز تعیین شده است.

منبع: ریچارد کاستین

منبع: فرادید
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 857

به "معمای چالش تیزبینی؛ آیا می توانید یوزپلنگ پنهان را در 7 ثانیه پیدا کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای چالش تیزبینی؛ آیا می توانید یوزپلنگ پنهان را در 7 ثانیه پیدا کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید