شرایط دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح های عمرانی چگونه است؟

به گزارش وبمستر وبلاگ، تهران (پانا) - در نیمه اول 1400، بیش ترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به آلومینیوم کار درجه یک با 123.5 درصد و کمترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به راننده غلتک با 44.1 درصد بوده است.

شرایط دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح های عمرانی چگونه است؟

به گزارش مرکز آمار ایران، طرح آمارگیری از دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح های عمرانی از سال 1365 به صورت شش ماهه در سطح استان تهران به وسیله مرکز آمار ایران اجرا می گردد.

در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به دستمزد ساعتی نیروهای انسانی شاغل در طرح های عمرانی (109 مورد) با ارسال پرسشنامه های مربوطه به وسیله رایانامه به تعدادی از پیمانکاری های مجری طرح های عمرانی در سطح استان تهران جمع آوری می گردد. این طرح در شهریور ماه سال 1400 برای جمع آوری اطلاعات مربوط به نیمه اول همان سال اجرا شده است.

در بین تمامی اقلام مورد آمارگیری، آلومینیوم کاردرجه یک با 71.3 درصد دارای بیش ترین افزایش و راننده دامپر با 10.0 درصد، دارای کمترین افزایش در میانه دستمزد ساعتی نسبت به دوره قبل بوده اند.

بعلاوه، مقایسه میانه دستمزد ساعتی در این دوره با دوره مشابه سال قبل نشان می دهد که بیش ترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به آلومینیوم کار درجه یک با 123.5 درصد و کمترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به راننده غلتک با 44.1 درصد بوده است.

برای مشاهده متن کامل گزارش به (اینجا) مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 621

به "شرایط دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح های عمرانی چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح های عمرانی چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید