کیانی: جایگاه تراکتور انتهای جدول نیست

به گزارش وبمستر وبلاگ، کاپیتان پیشین تراکتور می گوید حضور این تیم در انتهای جدول در شان طرفداران تراکتور نیست.

کیانی: جایگاه تراکتور انتهای جدول نیست

به گزارش خبرنگاران، مهدی کیانی، هافبک مس رفسنجان بعد از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل استقلال در استادیوم آزادی اظهار کرد: هر دو تیم هجومی بودند اما جای طرفداران خالی بود. اگر طرفداران حضور داشتند، فوتبال لذت بخشی را می دیدند. می توانستیم گل های بیش تری را در این بازی بزنیم. هم منشا و هم علیاری موقعیت هایی داشتند که گل نشد.

وی درباره اعلام سه ضربه پنالتی در این مسابقه و عملکرد داور گفت: نمی توانم تشخیص بدهم پنالتی ها درست بود یا غلط. کارشناسان نظر بدهند بهتر است.

هافبک دفاعی مس رفسنجان درباره حضور تیمش در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر گفت: ما تیم خوبی هستیم و کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم. مس در سال های آینده می تواند از برترین باشگاه های ایران باشد.

کیانی درباره حضور کوتاه در این مسابقه و به دست آوردن فرصت های بیش تر برای بازی کردن در هفته های آینده گفت: مصدومیت کوچکی داشتم. طبیعی است که یک ماهی از مسابقات دور بودم و امیدوارم هر چند دقیقه که بازی می کنم، به تیمم یاری کنم. الان خدا را شکر بهتر شده ام. موفقیت تیم از همه چیز مهم تر است.

وی درباره شرایط تراکتور در این فصل گفت: خیلی ناراحتم. 12 سال در تبریز زندگی کردم و همواره تراکتوری هستم و هیچ ترسی هم ندارم که بگویم. حیف است یک تیم با این همه طرفدار در انتهای جدول باشد. جایگاه تراکتور این جا نیست. امیدوارم مسوولان فکری به حال این تیم بکنند. طرفداران تراکتور در سرما و گرما کنار تیم خود بودند. امیدوارم با مدیریت مدیران خوب آذربایجان، تراکتور شرایط خوبی داشته باشد.

هافبک پیشین تراکتور درباره عملکرد زنوزی به عنوان مالک این تیم اظهار کرد: به نظرم نباید همه تقصیرها را گردن آقای زنوزی بیندازیم. او از جیب خود هزینه کرد. باید این مسائل را هم دید. کسانی که به تراکتور ظلم کردند، اطرافیان او بودند که به فکر منافع خود بودند. شک نکنید که با دلسوزی مسوولان، تراکتور به روزهای خوب باز می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 682

به "کیانی: جایگاه تراکتور انتهای جدول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: جایگاه تراکتور انتهای جدول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید