یک پله سقوط در انتظار تیم ملی ایران

به گزارش وبمستر وبلاگ، مطابق اعلام سایتی که امتیازات تیم های ملی دنیا را محاسبه می نماید، تیم ملی فوتبال ایران در رده بندی جدید فیفا، یک رده نزول خواهد نمود.

یک پله سقوط در انتظار تیم ملی ایران

به گزارش خبرنگاران، سایت Football Ranking که به محاسبه امتیازات تیم های ملی فوتبال دنیا پس از دیدارهای محبت آمیز و رسمی می پردازد، رده بندی احتمالی تیم های ملی فوتبال دنیا در رده بندی آینده سایت فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) را بیان کرد که مطابق آن، تیم ملی فوتبال ایران با وجود پیروزی 2 بر صفر مقابل بوسنی و هرزگوین در دیداری محبت آمیز، یک پله سقوط خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مطابق رده بندی اعلام شده در این سایت، تیم ملی ایران با وجود افزایش امتیازات، با کسب 1496.4 امتیاز با نزولی یک رده ای روبرو می گردد و به رتبه سی ام دنیا می رسد. در صورت صحت این رده بندی، تیم ملی الجزایر جای ایران را در رده بیست ونهم خواهد گرفت.

با وجود این نزول، شاگردان دراگان اسکوچیچ همچنان در صندلی دوم رده بندی تیم های ملی آسیایی جای خواهند داشت و پایین تر از ژاپن (که در رده بیست وهفتم دنیا قرار گرفته است) ایستاده اند.

مطابق رده بندی سایت Football Ranking، تیم های ملی بلژیک، فرانسه، برزیل، انگلیس، پرتغال، اسپانیا، آرژانتین، اروگوئه، مکزیک و ایتالیا در صندلی های اول تا دهم دنیا قرار می گیرند. کلمبیا نیز که در هفته گذشته شکست های سنگینی مقابل اروگوئه و اکوادور متحمل شد، با سقوطی 5 پله ای به صندلی پانزدهم دنیا خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 8

به "یک پله سقوط در انتظار تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پله سقوط در انتظار تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید