آخرین شرایط مرز اینچه برون با ترکمنستان

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیدروح اله لطیفی اعلام کرد: با اعلام ترکمنستان و توافقات اجرا شده، از صبح امروز پنجشنبه، کامیون های حامل بار تجاری ایران به مقصد ترکمنستان، پذیرش می شوند.

آخرین شرایط مرز اینچه برون با ترکمنستان

وی اضافه نمود: از اسفند سال 98 و با همه گیری بیماری کرونا، مرز زمینی ترکمنستان با ایران در اینچه برون استان گلستان بسته شد و بعد از 20 ماه صبح فردا با پذیرش کامیون های ایرانی فعالیت خود را از سر می گیرد.

لطیفی تاکید نمود: بر اساس تصمیمات اخذ شده به وسیله دو کشور، کالاهای صادراتی از مرز اینچه برون با کامیون وارد خاک کشور مقابل شده و محموله ها در گمرک ترکمنستان، به وسیله کامیون های ترکمن به مقاصد نهایی حمل می شوند.

سخنگوی گمرک شرح داد: در 20 ماه گذشته چندین ماه تردد با ترکمنستان در سایر مرزها کاملا متوقف بود و بعد از مدتی مسیرهای ریلی صرفا در مرزهای سرخس، لطف آباد و اینچه برون فعال شد و مسیرهای زمینی هم فقط در مرزهای تجاری سرخس و لطف آباد استان خراسان رضوی با روش جابجایی کشنده، بازگشایی شد.

لطیفی اعلام کرد: مرز باجگیران خراسان رضوی با ترکمنستان هم از اسفند ماه 98 به صورت کامل مسدود است و هنوز بازگشایی نشده است.

منبع: فارس

آخرین اخبار حوزه صادرات و واردات را در صفحه خدمات و بازرگانی خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 535

به "آخرین شرایط مرز اینچه برون با ترکمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط مرز اینچه برون با ترکمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید