آشنایی با پل معلق چین

به گزارش وبمستر وبلاگ، سفر به پل معلق چین

چین یکی از کشورهای پهناور دنیا و پر جمعیت ترین کشور دنبا است که داری مکان های جهانگردی و دیدنی زیادی است از جمله استپ های جنگلی و بیابان هایی چون گبی و تکله مکان در ناحیهٔ خشک شمالی نزدیک به مغولستان و سیبری ِ روسیه گرفته تا جنگل های زیرگرمسیری در سرزمین های مرطوب جنوبی نزدیک به ویتنام، لائوس و برمه. منطقه ها غربی کشور ناهموار است و رشته کوه های هیمالیا و تیان شان مرز طبیعی آن را با هند و آسیای میانه ترسیم می نمایند شاید یکی از مکان های دیدنی در این کشور پل معلق چین باشد که روی آب واقع شده است و هر ساله هزاران جهانگرد از سراسر دنیا به این پل معلق سر میزند

آشنایی با پل معلق چین

این بار مسئولین این کشور پرجمعیت آسیایی، دست به یک شگفتی زده و یک جاذبه گردشگری هیجان انگیز، رویایی، بسیار زیبا و تماشایی را آن هم روی آب، ایجاد نموده است.

Shiziguan، منطقه ای است بسیار خوش چشم انداز و تماشایی که در شهرستان southwestern و در جنوب غربی استان هوبئی یا هوبی (Hubei)، که یکی از استان های مرکزی در کشور چین محسوب می گردد، واقع شده است. مسئولین این منطقه از چین، اخیرا از یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی در این مکان، پرده برداری نموده اند که در نوع خود بسیار جالب و شگفت انگیز است. این جاذبه دوست داشتنی، یک پل معلق تازه است که روی رودخانه بسیار زیبا با آب های پرنور و شفاف ساخته شده است.

مردم می توانند از روی این پل طویل که برابر با 500 متر است، عبور نمایند و در حین گذر از آن، چشم اندازی خارق العاده را از فضای سرسبز و تماشایی اطراف رودخانه و درخشش قطرات آب رودخانه که همچون الماسی بی نظیر می درخشد، مشاهده نمایند.

از نکات جالب و تحسین برانگیز در این نوع جاذبه شگفت انگیز، می توان به گذر از قسمتی از یک دره بسیار زیبا اشاره نمود که عابران هنگام رد شدن از روی پل، می توانند زیبایی های این دره فوق العاده را ببینند.

جالب است بدانید که بازدید از بخش هایی از این دره زیبا، تنها از طریق قایق امکان پذیر بوده است که تماشای آن، با احداث این پل معلق و بدون احتیاج به قایق، ممکن شده است.

مقالات بیشتر درباره چین بخوانید :

  • دیوار بزرگ چین Great Wall of China
  • کاخ تابستانی پکن چین
  • برج کانتون گوانجو (چین)
  • ویزای چین
  • راهنمای سفر به شانگهای ، چین
منبع: تاپ تراول
انتشار: 20 مهر 1403 بروزرسانی: 20 مهر 1403 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 1029

به "آشنایی با پل معلق چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پل معلق چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید