اتومبیل&zwnjهای مدرن زیر پای پلیس&zwnjها

به گزارش وبمستر وبلاگ، وقتی بنزهای کلاس E در ناوگان نیروی انتظامی کشور دیده شد، کارشناسان از افزایش ابهت پلیس در نزد مردم خبر دادند که در نهایت باعث ارتقای اعتماد عمومی به مأموران این نهاد شد. اما این ابتکاری نیست که فقط در کشور ما برای ارتقاء صندلی پلیس استفاده شده باشد. در بسیاری از کشورها، بهترین و مدرن ترین اتومبیل ها را به عنوان خودروی پلیس استفاده می نمایند تا بتوانند با این سوپرلوکس ها به راحتی به جنگ بزهکاران بروند. مسلما با وجود این اتومبیل ها در ناوگان نیروهای پلیس، امکان فرار تبهکاران غیرممکن می گردد. اینجا به معرفی 3 اتومبیل مدرن که زیر پای پلیس های دنیا قرار گرفته پرداخته ایم.

اتومبیل&zwnjهای مدرن زیر پای پلیس&zwnjها

پورشه 911؛ پلیس بزرگراه های آلمان

به اعتقاد برخی ها وقتی پورشه 911 در قامت یک خودروی پلیس قرار می گیرد جاذبه اش افزایش می یابد. از آنجا که در نیمی از بزرگراه های کشور آلمان محدودیت سرعت وجود ندارد کنترل و نظارت بر روی آن هم سخت تر می گردد. پلیس این کشور برای حفظ امنیت بزرگراه ها این محصول را از شرکت پروشه خریداری کرد. پورشه 911 با حجم موتور 3800 سی سی، قدرت موتور 370 اسب بخار و سرعت 297 کیلومتر در ساعت عملا شانسی برای فرار تبهکارها باقی نمی گذارد. عملکرد این اتومبیل در پلیس آلمان به حدی بالاست که برای اعزام نیروی کمکی به شهر دیگر روی پورشه و سرعت فوق العاده آن حساب می نمایند. 911 برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت تنها 4.5 ثانیه فرصت احتیاج دارد. حتما شما هم عملکرد عجیب و فرمان پذیری این خودرو را در سریال هشدار برای کبرا 11 دیده اید. آلمانی ها مثل بیشتر کشورهای اروپایی علاقه ای ندارند که ماشین پلیس شان مشکی رنگ باشد. اگر در سایت دیوار هم یک جست وجوی ساده انجام دهید می توانید به آگهی های فروش این اتومبیل برسید.

گاو وحشی در خدمت پلیس ایتالیا

لامبورگینی در همه جای جهان نماد ثروت و سرعت است. اما این بار مدل گالاردو این شرکت در خدمت امنیت جاده های لاتزیو خواهد بود. لامبورگینی چند سال قبل به مناسبت سالگرد تاسیس این شرکت دو دستگاه اتومبیل مدل گالاردو خود را به نیروهای پلیس بزرگراهی هدیه داده است. گالاردو که با ظاهری اسپرت رکورد بیشترین فراوری در شرکت لامبورگینی را به نام خود ثبت نموده حالا تحت فرمان نیروهای پلیس قرار می گیرد. بر خلاف مدل های دیگر این شرکت معتبر، درهای گالاردو به سمت بالا باز نمی شوند و از این جهت کلاسیک به شمار می رود. این خودرو با موتور 10 سیلندر و 40 سوپاپ، با حجم 5 هزار سی سی و قدرت موتور 500 اسب بخار همانند صاعقه بر سر خلافکاران بزرگراهی وارد می گردد و قافیه را به هیچ خودرویی نمی بازد. شتاب باورنکردنی صفر تا صد گالاردو با رکورد 3.7 ثانیه برای نیروهای پلیس ایتالیا یک نعمت به حساب می آید. برای همین در این کشور به گالاردو لقب گاو وحشی داده اند.

پلیس آمریکا و استفاده از دوج شارژر

حتماً تابه حال تصاویر تعقیب و گریز بزرگراهی را دیده اید. جایی که نیروهای پلیس با خودروهای قدرتمند خود به دنبال دزد و یا خلافکارهایی می افتند و در نهایت هم پیروز می شوند. پلیس آمریکا برای عملیات ضربتی خود از خودروی دوج مدل شارژر استفاده می نماید. خودرویی مستحکم که برای ضربه زدن به اتومبیل خلافکارها و متوقف ساختن آن کاملا آمادگی دارد. دوج شارژر با موتور 8 سیلندر و حجم موتور 5.7 لیتری و قدرت 360 اسب بخار علاوه بر قدرت بالا از سرعت قابل ملاحظه ای هم برخوردار است. شارژر در بزرگراه ها خیلی راحت سرعت خود را به 237 کیلومتر در ساعت می رساند تا دست یابی به هر هدفی سخت به نظر نرسد. پلیس آمریکا از این اتومبیل در ایالت هایی مثل شیکاگو بهره می برد. همه دوج ها تحت اختیار پلیس با رنگ مشکی دیده می شوند تا در نظر بیننده ها با ابهت تر به نظر برسند. بر اساس آمار ارائه شده از سوی پلیس این کشور، شانس فرار از دست دوج شارژر توسط بهترین راننده های تبهکار چیزی کمتر از 5 درصد گزارش شده است.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 55

به "اتومبیل&zwnjهای مدرن زیر پای پلیس&zwnjها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتومبیل&zwnjهای مدرن زیر پای پلیس&zwnjها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید