ادوبی می تواند تکه کوچکی از یک عکس را بگیرد و با هوش مصنوعی چپ و راست عکس را برایتان تجسم کند و توسعه بدهد!

به گزارش وبمستر وبلاگ، شرکت ادوبی چند نمونه از ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی (AI) را پیش نمایش نموده است که این امکان را به شما می دهد تا عکس را به زیبایی فراتر از مرزهای اصلی آن، هم به معنای واقعی کلمه و هم از منظر کاربرد، توسعه بدهید.

ادوبی می تواند تکه کوچکی از یک عکس را بگیرد و با هوش مصنوعی چپ و راست عکس را برایتان تجسم کند و توسعه بدهد!

این شرکت نرم افزاری دره سیلیکون مدتی است که ویژگی های بیشتری را به پلتفرم های ویرایش تصویر خود اضافه می نماید که از هوش مصنوعی پشتیبانی می نمایند، اما مهندسان این شرکت ایده های بزرگ تری در سر دارند.

دو ایده که در طول ارائه سالانه Sneaks در Adobe MAX نشان داده شدند.

اولین مورد پروژه فراتر از دیده Project Beyond the Seen نام دارد و امکان ایجاد تجربیات بصری 360 درجه ای را از یک تصویر کوچک دو بعدی فراهم می نماید.

واقعیت مجازی (VR) و محتوای 360 درجه هر روز بیشتر مورد توجه قرار میٰ گیرند، اما تعداد زیادی عکس وجود دارند که با فرمتی مناسب برای VR گرفته نشده اند. اما هوش مصنوعی Adobe تا به راحتی تصاویر پانورامای کامل 360 درجه را از یک تصویر ایجاد کنید.

روش های تخمین عمق به کاربران اجازه می دهد یک تصویر پانوراما را توسعه دهند و در محیط های سه بعدی واقعی و کاملاً غوطه و رشوند. از آنجایی که هوش مصنوعی قادر به فراوری محتوا در پشت، بالا، پایین و کناره های تصویر است، کاربران می توانند به راحتی و به سرعت اشیا را اضافه نمایند.

فناوری پیشنهادی دیگر Project All of Me نامیده می گردد که چند ایده را که قبلاً در محصولات ادوبی وجود دارد، ترکیب می نماید، اما آنها را در قالبی قابل دسترس تر بسته بندی می نماید.

با Project All of Me، هر کسی مثلا طراح مدی که احتیاج دارد مدل های وب سایت خود را با طرح های لباس تازه به روز کند یا دانش آموزی که امیدوار است یک بروشور رویداد مدرسه ایجاد کند، می تواند محتوای تازه و تصاویر بزرگ تر را تنها با چند کلیک ایجاد کند. این ویرایشگر عکس پرتره هوشمند از هوش مصنوعی برای فراوری اجزای بدون برش عکس ها و ویرایش ادیت های ناهماهنگ استفاده می نماید حتی می تواند توصیه هایی ارائه کند و لباس سوژه عکس را اصلاح کند.

رویداد Sneaks به Adobe این امکان را می دهد که امیدوارنماینده ترین ایده های تازه خود را به عموم مردم ارائه دهد و در خصوص اینکه این ویژگی ها واقعا مفید خواهند ارزیابی می نماید. از این رو بعضی از این پروژه ها با سرعت خوبی وارد محصولات نهایی می شوند، در حالی که بعضی کاملا فراموش می شوند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 849

به "ادوبی می تواند تکه کوچکی از یک عکس را بگیرد و با هوش مصنوعی چپ و راست عکس را برایتان تجسم کند و توسعه بدهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادوبی می تواند تکه کوچکی از یک عکس را بگیرد و با هوش مصنوعی چپ و راست عکس را برایتان تجسم کند و توسعه بدهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید