دیگر همه ویندوز دارند، مایکروسافت برای آیفون، مک و اندروید، ویندوز راه اندازی کرد!

به گزارش وبمستر وبلاگ، مایکروسافت اپلیکیشن ویندوز را برای مکOS، iOS، آیپدOS، مرورگرهای وب، دستگاه های اندروید و حتی رایانه های شخصی ویندوزی راه اندازی می نماید.

دیگر همه ویندوز دارند، مایکروسافت برای آیفون، مک و اندروید، ویندوز راه اندازی کرد!

تینا مزدکی: مایکروسافت از امروز برنامه ویندوز را برای مکOS، iOS، آیپدOS، مرورگرهای وب، دستگاه های اندروید و حتی رایانه های شخصی ویندوزی راه اندازی می نماید.

با استفاده از این اپلیکیشن، می توان یک نسخه از ویندوز منابع مختلف ازجمله ویندوز 365، دسکتاپ مجازیAzure و... را در هر دستگاه دیگری نمایش داد. این برنامه یکپارچه نو نزدیک به یک سال است که در حال آزمایش است و شامل صفحه اصلی قابل تنظیم، پشتیبانی از چند مانیتور و تغییر مسیر USB است.

البته این برنامه ویندوز محدود به حساب های کاری و مدرسه مایکروسافت است، زیرا در درجه اول برای کاربران دسکتاپ از راه دور برای ویندوز و سایر سیستم عامل ها طراحی شده است. مایکروسافت چندین دهه برنامه های مشابهی برای اتصال به رایانه های شخصی از راه دور در ویندوز داشته است، ازجمله این برنامه ها، برنامه Remote Desktop Connection بود که هنوز به عنوان بخشی از ویندوز 11 ارائه می گردد.

بااین حال، هیچ خبری مبنی بر اینکه مایکروسافت میخواهد از حساب های مصرف نماینده با برنامه نو ویندوز خود پشتیبانی کند، وجود ندارد. درعین حال سال گذشته فاش شد که مایکروسافت یک هدف بلندمدت برای انتقال ویندوز به طور کامل به فضای ابری برای فعال کردن خدمات بهبودیافته مبتنی بر هوش مصنوعی و رومینگ کامل تجربه دیجیتال مردم دارد.

کاربران ویندوز می توانند اپلیکیشن ویندوز را از فروشگاه مایکروسافت دریافت نمایند. بعلاوه از اپ استور اپل برای مکOS، iOS و آیپدOS در دسترس است. یک نسخه اندروید نیز امروز وارد حالت پیش نمایش عمومی می گردد.

منبع: theverge

323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 شهریور 1403 بروزرسانی: 31 شهریور 1403 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 1019

به "دیگر همه ویندوز دارند، مایکروسافت برای آیفون، مک و اندروید، ویندوز راه اندازی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگر همه ویندوز دارند، مایکروسافت برای آیفون، مک و اندروید، ویندوز راه اندازی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید