مقرون به صرفه ترین کار های خلاقانه ای که تا کنون صورت گرفته را ببینید

به گزارش وبمستر وبلاگ، حتما با من هم نظر هستید که آدم های خلاق نقش بسیار پررنگی در بالا رفتن جذابیت زندگی دارند و گاه کار های عجیب و غریب و نوآوری همین افراد است که کسل کننده ترین قسمت های زندگی را به ناگاه به موضوعی جالب و جادویی تبدیل می نماید.

مقرون به صرفه ترین کار های خلاقانه ای که تا کنون صورت گرفته را ببینید

به گزارش بهترین ها، در این مقاله قرار است به آثار همین افراد نگاهی بیندازیم و دیدن کنیم که چطور با کمترین امکانات جهان را زیباتر می نمایند.

رنگین کمان این بار در داخل ساختمان

این رنگین کمان اثر هنرمندی به نام گابریل داو است و در گالری موزه هنر های فراوریو به نمایش درآمده است. جالب است بدانید این اثر مجذوب کننده در حقیقت نه از بازتاب و تجزیه نور بلکه از تعداد قابل توجهی رشته نخ رنگی به وجود آمده است.

کیک عروسی طاووسی

این هم یک کیک عروسی خلاقانه برای زوج های عاشق پرنده ها. بد نیست بدانید پر های دم این طاووس از کاپ کیک های (کیک های فنجانی که از نظر ظاهر شبیه به کیک یزدی خودمان هستند) قابل خوردن تشکیل شده است.

درِ جادویی

اگر از علاقمندان جهانی جادویی نارنیا باشید که حتما متوجه خلاقیت به کار رفته در ساخت درِ این اتاق شده اید، اما برای بقیه باید بگویم این فرد خلاق در اتاقش را شبیه به کمدی ساخته که در سری رمان های The Chronicles of Narnia ورودی جهانی جادویی و مجذوب کننده نارنیاست.

خلاقیت به نفع پرنده ها

یک شرکت فراوری شیروانی و کاشی های سقفی در ترکیه با خلاقیتی به نفع پرنده ها توانسته هواداران زیادی پیدا کند. شرکت Hitit Terra درصدی از کاشی های شیروانی هر سقف را همچون تصویر به شکل لانه پرنده فراوری می نماید و به همین راحتی و بدون هیچ هزینه اضافه ای در هر شهر تعداد قابل توجهی لانه امن در اختیار این موجودات قرار می گیرد.

خلق زیبایی با کارتن های دورریختنی

شما در حال دیدنی تصاویری از داخل حرم حضرت شاه چراغ در شیراز هستید. طراح این مکان با استفاده هنرمندانه از تکه های کوچک آینه، فضاسازی بی نقصی انجام داده است. چنین تصاویری هرچند برای ما ایرانی ها عادی جلوه می نماید، اما دیدنی آن برای شهروندان کشور های دیگر جادویی و باورنکردنی است.

در جستجوی زمان

این مجسمه از طریق درِل رادکلیف خلق شده و در جستجوی زمان نام دارد. هنرمند تنها با استفاده از یک اره، تنه نیم سوخته یک درخت را به اثری هنری تبدیل نموده است.

قورباغه سنگی

حتما باورش برای شما هم مانند من سخت خواهد بود، اما این قورباغه طبیعی از طریق کنده کاری روی یک سنگ به وجود آمده است.

ملاقه هایی شبیه به هیولای دریاچه لاکنِس

چراغ خوابی برای شیفتگان غواصی

منبع: فرارو
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 948

به "مقرون به صرفه ترین کار های خلاقانه ای که تا کنون صورت گرفته را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین کار های خلاقانه ای که تا کنون صورت گرفته را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید