استخدام راحت تر با بانک رزومه خبرنگاران

به گزارش وبمستر وبلاگ، امکان تازه بانک رزومه که به تازگی به پلتفرم خبرنگاران اضافه شده به کارفرماها و کارجوها یاری می نماید سریع تر از گذشته یکدیگر را پیدا نمایند.

استخدام راحت تر با بانک رزومه خبرنگاران

شرکت ها و کارفرماهایی که قصد جذب سریع و راحت نیرو، بدون احتیاج به انتشار آگهی در پلتفرم های مختلف را دارند می توانند به وسیله بانک رزومه به مشخصات هزاران کارجو دسترسی داشته باشند و بعد از آنالیز رزومه آن ها، افراد مورد احتیاج خود را انتخاب و استخدام نمایند.

در این بخش نو، افراد جویای کار هم می توانند رزومۀ خود را (مشابه آگهی در دسته های دیگر) منتشر نمایند. اگر کارجو هستید می توانید به وسیله وب سایت خبرنگاران وارد دسته نو بانک رزومه شوید و در بخش ثبت رزومه اطلاعات خود را ثبت کنید.

اولین نسخه بانک رزومه به تازگی برای شهر تهران فعال شده و قرار است پس از مدتی در شهرهای دیگر هم در دسترس کاربران قرار گیرد.

سال گذشته حدود یک میلیون و 400 هزار نفر به وسیله خبرنگاران توانستند کار پیدا نموده و استخدام شوند. این امکان نو می تواند باعث گردد که افراد بیشتری به شغل مورد نظرشان برسند و کارفرماها هم سریع تر و راحت تر از گذشته نیروی مدنظرشان را پیدا نمایند.

برای استفاده از بانک رزومه می توانید از این لینک بهره ببرید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 976

به "استخدام راحت تر با بانک رزومه خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام راحت تر با بانک رزومه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید