استعدادهای سازمانتان را پرورش دهید!

به گزارش وبمستر وبلاگ، 5 راه برای پرورش استعدادهای سازمانی

مقوله آموزش را در کسب و کارهای مختلف نباید دست کم گرفت، چراکه نه تنها این امر تعهد کارمندان را افزایش می دهد، بلکه در دستیابی به استعدادهای دیگر مانند افزایش شایستگی های خاص مانند حل مسائل، تفکر استراتژیک، یا افزایش استعدادهای سازمان کمک می کند.

استعدادهای سازمانتان را پرورش دهید!

برای ترکیب آموزش در استراتژی مدیریت استعدادهایتان، این پنج راه باید انجام شود با خبرنگاران همراه باشید:

  • شناسایی مربیان، شرکا و اسپانسرهای اجرایی

افراد و مدیرانی پیدا کنید که توانایی تبدیل شدن به مربی داخلی در شرکتتان را دارند. این افراد امکان دارد در مدیریت استعدادتان و منطقه ها توسعه سازمانی باشند یا ممکن است از درون کسب و کار خارج شده باشند. کاندیداهایی را برای شرکت در برنامه آموزش شناسایی کنید. شرکت کنندگان باید از اینکه بخشی از برنامه باشند هیجان زده شده باشند. تعیین سازید که کدام مدیر اجرایی باید اسپانسر برنامه و کدام یک باید شریک باشد. اطمینان داشته باشید که آنها در آموزش و شناسایی شرکا، بازاریابی و ثبت نام شرکا، در خلال برنامه از شما حمایت می کنند.

  • اندازه گیری موفقیت

قبل از شروع برنامه، تعیین کنید که چگونه موفقیت آن را سنجش خواهید کرد. ممکن است به سادگی و با استفاده از امتیاز خالص ترویج کننده فروش (مبلغ بازرگانی) یا با روشی ساده انجام شود. (الزاما نباید یک اندازه گیری سخت مانند نرخ بازگشت سرمایه باشد). اگر برنامه شما قبول شده استفاده شود، این یک نشانه بزرگ است. مصاحبه با آنها یا بررسی منافعی که دریافت می کنند، یک ایده فوق العاده است. به علاوه به اطمینان برسید که از مدیران برنامه در مورد تغییراتی که امکان دارد در رفتارهای کارمندان بعد از آموزش داشته باشند سوال می شود.

  • مدیریت انتظارات

مطمئن شوید که انتظارات خود را دقیقا بر مربیان داخلی ، اسپانسرهای اجرایی و البته مدیران و همکارانتان تنظیم کرده اید. اطمینان پیدا کنید که اهداف برنامه، تعهد زمانی و نقش ها و مسوولیت ها برای آنها روشن است.

  • آموزش رهبران سازمانی خود

از راس شروع کرده و مدیران ارشد خود را در تفاوت ها و منافع آموزش به جای مشاوره آگاه کنید. در مورد چشم اندازهایشان در آموزش و تعیین خواسته هایشان برای شرکت و همکاری در آموزش سوال مطرح کنید. منافع آموزش را شرح داده و از کاربرد آنها در سازمانشان سوال بپرسید.

  • آموزش

کاندیداهای مربیگری داخلی خود را در یک برنامه آموزشی برای آموزش افراد به عنوان مربی ثبت نام کنید و مطمئن شوید که آنها از طریق یک مربی با تجربه آموزش داده شوند. به علاوه، به افراد در نقش ها و مسوولیت های شریک، آموزش دهید. در دنیای کنونی که با تغییرات پیوند خورده ایم و تقاضاهای زیادی را در زندگی شخصی و حرفه ای خود مشاهده می کنیم، نیاز برای آموزش همیشه وجود دارد. آموزش مدلی برای تعهد، توانمندسازی و پاسخگویی است. با تعهد به آموزش، شما تصمیم می گیرید کارمندان را از سطح میانه به کارمندانی با عملکرد بالا برسانید.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 698

به "استعدادهای سازمانتان را پرورش دهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعدادهای سازمانتان را پرورش دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید