اسماعیلی آخرین مسافر ریاض شد، اشتباه سهوی یا عمدی در مورد یک وزن

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، نخستین دوره رقابتهای تکواندو آزاد زنان جهان طی روزهای چهارم تا ششم آذرماه به میزبانی عربستان در شهر ریاض برگزار خواهد شد. تیم ملی تکواندو بانوان ایران نیز در این رقابتها با ترکیبی کامل به میدان خواهد رفت.

اسماعیلی آخرین مسافر ریاض شد، اشتباه سهوی یا عمدی در مورد یک وزن

دوشنبه دهم آبان ماه رقابت های انتخابی به همین منظور برگزار گشت سعیده نصیری (وزن 46- کیلوگرم)، غزل سلطانی (وزن 49- کیلوگرم)، ناهید کیانی (وزن 53- کیلوگرم)، زهرا شیدایی (وزن 57- کیلوگرم)، نرگس میرنوراللهی (وزن 62- کیلوگرم)، کوثر اساسه (وزن 67- کیلوگرم) و ملیکا میرحسینی (وزن 73- کیلوگرم) برای حضور در این مسابقات به ترکیب اصلی تیم ملی رسیدند و اعلام شد که نماینده وزن 73+ کیلوگرم نیز هفته آینده مشخص می شود.

بر اساس ثبت نامی که روی سایت مسابقات اجرا شده، زینب اسماعیلی در سنگین وزن نماینده کشورمان در رقابتهای عربستان خواهد بود.

اما نکته مهم دیگر از لیست ثبت نامی ها حضور دو تکواندوکار در یک وزن است. بر این اساس کوثر اساسه و نرگس میرنوراللهی در وزن 62- کیلوگرم ثبت نام شده اند. این در حالیست که در لیست اعلامی فدراسیون اساسه باید در وزن 67- کیلوگرم ثبت نام می شد. وزنی که اکنون نماینده ای از ایران ثبت نام نشده است.

به نظر می رسد اشتباهی از سوی مسئولان فدراسیون تکواندو برای این کار اجرا شده باشد. ولی نکته اصلی اینجاست که این اشتباه سهوی بوده یا عمدی! چرا که در این وزن کیمیا علیزاده نیز برای حضور در این مسابقات در وزن 62- کیلوگرم ثبت نام کرده و راهی ریاض خواهد شد.

این برای نخستین بار است فدراسیون جهانی اقدام به برگزاری مسابقاتی مخصوص بانوان می کند. مسابقاتی که G4 است و فرصت مناسبی است تا ملی پوشان کشورمان با موفقیت در این مسابقات رنکینگ خود را برای حضور در رقابت های گرندپری و در نهایت کسب سهمیه از سیستم رنکینگ ارتقا دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 591

به "اسماعیلی آخرین مسافر ریاض شد، اشتباه سهوی یا عمدی در مورد یک وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی آخرین مسافر ریاض شد، اشتباه سهوی یا عمدی در مورد یک وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید