افشاگری عباس جدیدی از انتخابات جنجالی

به گزارش وبمستر وبلاگ، عباس جدیدی که چندی پیش نتوانست به عنوان نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا رای بیاورد، حالا بعد از گذشت چند روز درباره اتفاقاتی که در قزاقستان اتفاق افتاده، افشاگری نموده است.

افشاگری عباس جدیدی از انتخابات جنجالی

به عقیده وی هر شخصی غیر از آقای علیرضا دبیر، به عنوان رئیس فدراسیون کشتی ایران در فضای انتخابات شورای آسیا حضور داشت کسب کرسی برای ایران بسیار راحت تر بود.

قهرمان سابق کشتی دنیا و المپیک در شرح این مطلب بیان کرد: مقصود این نیست که آقای دبیر برای به دست آوردن این صندلی کوشش ننموده اند، اما یک اتفاق تلخ در آن روز ها رخ داد که مربوط به وطن فروشی و خیانت عده ای بود. یک روز پیش از انتخابات، آقای عیسی مومنی و خانم پناهی که در فدراسیون آقای خادم عضو موثر و فعال بودند و در اتحادیه دنیای کشتی کارمند هستند، در محل برگزاری حضور یافتند.

جدیدی ادامه داد: موبایل های خود را به هم نشان دادند و آغاز به ایمیل زدن و ارسال پیغام صوتی و متنی در واتساپ کردند به طوری که نماینده کشور تاجیکستان که همواره به ایران رای می داد، به سراغ ما آمد و درباره این خیانت سخن گفت.

وی همچنین گفت: از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور و حراست وزارت ورزش درخواست کردیم این موضوع را پیگیری نمایند. به هرحال این موضوعی است که در جریان برگزاری انتخابات به نمایندگان ایران انتقال پیدا نموده است و این افراد باید در محکمه حاضر شوند و از خود دفاع نمایند.

جدیدی به محتوای بعضی از پیغام های رد و بدل شده در فضای انتخابات اشاره نمود و گفت: یکی از این پیغام ها مربوط به گزارش دوپینگ من حدود 30 سال پیش بود که البته در دادگاه فیلا حضور یافتم و درباره این اتهام پاسخ دادم و پرونده بسته شد و من در سال های بعد در رقابت های دنیای شرکت و مدال کسب کردم.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 309

به "افشاگری عباس جدیدی از انتخابات جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری عباس جدیدی از انتخابات جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید