اگر سریال بازی مرکب را دوست داشتید پس این سریال ها را دیدن کنید

به گزارش وبمستر وبلاگ، وقتی در سال 1997 یک بازاریاب به نام مارک راندولف تصمیم گرفت برای ارسال و به اشتراک گذاری دی وی دی ها و نسخه های فیزیکی فیلم های سینمایی یک شرکت خصوصی را تاسیس کند، تصور نمی کرد کمتر از سی سال بعد مجموعه محلی او به یکی از غول های تفریح جهان تبدیل گردد. شرکت آقای راندولف با 30 کارمند و کمتر از 1000 عنوان سینمایی فعالیت خود را در منطقه سانتاکروز استان کالیفرنیا شروع کرد. ده سال بعد، نتفلیکس یک میلیارد بار عناوین سینمایی را به مردم فروخته بود. با شروع دهه 2010 میلادی، نتفلیکس با میلیون ها کاربر در کانادا و ایالات متحده و سایر نقاط جهان، به یک سرویس پخش آنلاین عناوین سینمایی و سریالی تبدیل شد.

اگر سریال بازی مرکب را دوست داشتید پس این سریال ها را دیدن کنید

آن ها تصمیم گرفتند تجارت خود را توسعه دهند و صرفا به بازپخش عناوین سایر استودیوهای سینمایی مشغول نباشند. بنابراین استودیوهای خود را تاسیس کردند تا عناوین انحصاری این سرویس استریم ساخته گردد. نتفلیکس حالا چندین سال است که به پخش فیلم ها و سریال های انحصاری خود می پردازد. سریال بازی مرکب یکی از نوترین سریال های سرویس استریم نتفلیکس است که در مدتی کوتاه پیروز شده تا به محبوبیتی تاریخی و باورنکردنی دست پیدا کند.

این سریال کره ای که فصل نخست آن تنها 9 قسمت دارد در تاریخ 17 سپتامبر 2021 منتشر شد اما به مرور زمان به عنوانی محبوب تبدیل شد و حالا در آستانه تبدیل شدن به محبوب ترین و تاثیرگذارترین سریال نتقلیکس قرار گرفته است. اگر این سریال را دیدن نموده اید و از داستان و هیجان آن لذت برده اید، شاید زمان آن باشد تا سریال های شبیه به سریال بازی مرکب را هم بشناسید.

Money Heist | سرقت پول

نمره منتقدان: 91 از 100

سریال های غیرانگلیسی زبان به سختی می توانند مخاطبان بسیار زیادی پیدا نمایند و در سطح جهانی دیده شوند. اما سریال اسپانیایی La casa de papel یا همان Money Heist که آن را با عنوان سرقت پول هم می شناسیم، حالا به یکی از شناخته شده ترین سریال های غیرانگلیسی زبان چند سال اخیر تبدیل شده است. سریالی که با داستان هیجان انگیز و شخصیت های دوست داشتنی، راه چند ساله را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کرد و امروز هم رده بسیاری از سریال های محبوب جهان شناخته می گردد. فصل چهارم این سریال یکی از پربیننده ترین سریال های سرویس استریم نتفلیکس در سال 2020 بود.

احتمالا وقتی الکس پینا، خالق سریال سرقت پول، به آخرین ویرایش فیلم نامه این سریال نگاه می کرد، هرگز تصور نمی کرد سریال مجذوب کننده و هیجان انگیز او به یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی چند سال اخیر تبدیل گردد. این سریال اسپانیایی به شهرتی جهانی دست پیدا کرد و حالا میلیون ها طرفدار در سراسر جهان منتظر دیدنی بخش دوم فصل پنجم و انتهای آن هستند.

خلاصه داستان: شخصی به نام پروفسور همراه با 8 نفر برای سرقت از کارخانه چاپ اسکناس وارد عمل می شوند. این 8 نفر برای اینکه هویتشان حتی برای همدیگر هم ناشناس بماند، نام شهرهای مختلف را برای خودشان انتخاب می نمایند. آن ها پس از چند ماه تمرین پیروز می شوند در همان ابتدای آغاز سرقت وارد ساختمان اصلی کارخانه چاپ اسکناس شوند و 67 نفر را گروگان می گیرند. اما هدف آن ها فقط پول های موجود در کارخانه نیست و در پی پول های چاپی هم هستند.

Black Mirror | آینه سیاه

نمره منتقدان: 83 از 100

این سریال رازآلود بدون هیچ شک و تردیدی یکی از متفاوت ترین سریال های علمی تخیلی چند سال اخیر است که نگاه ویژه ای به فناوری های پیرامون ما دارد. نباید فراموش کنید که فناوری های نوظهور و پیشرفته بخش مهمی از هویت داستان سریال وست ورلد هستند و سریال آینه سیاه هم کوشش می نماید به این اصل پیروزیت آثار علمی تخیلی پای بند بماند. آینه سیاه ابتدا به وسیله شبکه های انگلیسی پخش می شد اما پیروزیت آن باعث شد سرویس استریم نتفلیکس حق پخش آن را خریداری کند و با عوامل آن برای ساخت فصل های سوم، چهارم و پنجم به توافق رسید. با این حال عوامل سریال آینه سیاه پس از انتشار فصل پنجم و از راه رسیدن ویروس کرونا مدعی شدند که جهانی امروز پیرامون ما به میزان کافی فناوری زده شده و دیگر نیازی به داستان های تخیلی نیست!

هر اپیزود از سریال آینه سیاه یک داستان مستقل و متفاوت با اپیزودهای دیگر دارد. بنابراین با دیدنی هر اپیزود آن، داستان آن را به شکل کامل دیدن می کنید. نتفلیکس در سال 2018 یک فیلم هم از داستان های مشابه با سایر داستان های این سریال منتشر کرد. به عبارت دیگر، تا امروز 5 فصل، یک اپیزود ویژه و یک فیلم تلویزیونی از این سریال منتشر شده است. عوامل سریال اخیرا اعلام نموده اند این روزها جهان به میزان کافی ترسناک است و دیگر نیازی نیست فصل ششم سریال آینه سیاه ساخته گردد!

خلاصه داستان: تکنولوژی و فناوری های مدرن چه تاثیری بر زندگی انسان امروز و فردا دارند؟ هر اپیزود سریال با داستان هایی متفاوت و جداگانه، تاثیرات پیشرفت فناوری روی زندگی انسان ها را نشان می دهد.

آلیس در سرزمین مرزی | Alice in Borderland

نمره منتقدان: 83 از 100

دیدنی سریال های خشونت بار و مجذوب کننده همواره تفریح جالبی بوده و سریال آلیس در سرزمین مرزی هم از این قاعده مستثنی نیست. شاید به همین علت باشد که بسیاری از طرفداران سریال بازی مرکب هم دیدنی این سریال را دوست دارند. این سریال ژاپنی که اتفاقا از عناوین انحصاری نتفلیکس هم بوده یک سریال اکشن مجذوب کننده و خیره نماینده است که دیدنگرش را هیجان زده می نماید. این سریال براساس یک کمیک بوک ژاپنی ساخته شده اما به عنوان یک اقتباس چندان هم وفادار به منبع داستانی خویش نیست.

خلاصه داستان: گروهی از پسرها و دخترهای جوان راهی یک بعد نو از جهانهای موازی در یک بازی کامپیوتری می شوند. اما آن ها در این بعد عجیب گرفتار می شوند و نمی توانند به سرزمین پیشین خود بازگردند.

Snowpiercer | برفی

نمره منتقدان: 62 از 100

حدود هفت سال پس از ساخت فیلم برفی به کارگردانی بونگ جون هو، کارگردان شناخته شده اهل جنوبی، شبکه تی ان تی تصمیم گرفت سریال تلویزیونی این عنوان متفاوت را بسازد. سریال برفی که جنیفر کانلی را به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگرانش می بیند، فعلا در شرایط انتها پخش فصل دوم قرار گرفته است. شاید سریال برفی در جذب منتقدان پیروز نبوده اما به نظر می رسد دیدنگران تلویزیونی از این سریال رضایت دارند. در شرایطی مشابه با فیلم برفی، سریال آن هم روایت مجذوب کنندهی را ارائه می دهد و احتمالا به یکی از عناوین محبوب طرفداران سریال بازی مرکب تبدیل می گردد.

خلاصه داستان: وقتی کوشش های دانشمندان برای مقابله با گرمایش جهانی نتیجه نمی دهد، فاجعه عظیمی رخ داد و سراسر کره زمین وارد عصر یخبندان شد. به همین علت بیشتر جمعیت کره زمین به علت این سرمای کشنده جان خود را از دست می دهند و تنها بازماندگان، مسافران قطاری هستند که باید برای آینده بشریت و انسان تصمیم گیری نمایند.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 700

به "اگر سریال بازی مرکب را دوست داشتید پس این سریال ها را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر سریال بازی مرکب را دوست داشتید پس این سریال ها را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید