بازیگر محبوب به تلویزیون بر می شود

به گزارش وبمستر وبلاگ، بازیگر سریال های کمدی ماندگار تلویزیون قرار است با ساختِ طنزهای آیتمی و نقش آفرینی هنرمندان سینمای ایران به قابِ جعبه جادو برگردد.

بازیگر محبوب به تلویزیون بر می شود

به گزارش خبرنگاران، سیدجواد رضویان مدتی قبل برنامه ای به نام یه عید حسابی روی آنتن شبکه نسیم داشت. او این روزها کمتر از گذشته برای تلویزیون سریال و یا برنامه ای دارد و چند صباحِ قبل با جادوگر به شبکه نمایش خانگی آمد. البته او در تجربه کارگردانی اش، آثار قابل توجهی را از خودش به یادگار گذاشته که فیلم سینمایی زهر مار بیش از دیگران موردِ بحث نهاده شد.

او این روزها قرار است هم آدم حسابی را برای شبکه نسیم آماده کند و هم واردِ ساخت طنزهای آیتمی گردد. پیگیری های خبرنگار تسنیم نشان می دهد تجربه جالب ِ عید حسابی با اجرای جواد رضویان و لاله صبوری، قرار است به برنامه ای ثابت تحت عنوان آدم حسابی تبدیل گردد.

  • ببینید | اظهارات تازه مهران مدیری: کدام ایرانی را می شناسید که وطنش را تکه پاره بخواهد؟ | صدا و سیما مالک آثار من است
  • ببینید | مهران مدیری عذرخواهی کرد؟ | ویدئوی جدیدی که مهران مدیری درباره جنجال های اخیر منتشر کرد

جواد رضویان این روزها مشغول آماده کردن مقدمات فراوری طنز آیتمی 90 شبی برای شبکه نسیم است. همان آثار سیت کامی که محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم پیش از آن درباره اش صحبت نموده بود و قرار است در این شبکه تلویزیونی شاهدِ ساخت این دست کارها باشیم. به نوعی در کنارِ بازگشت تله تئاتر و ابتکارِ تله تعزیه، رونقِ ساختِ سریال های سیت کام هم در دستور کار واقع شده است.

مراحل اخذِ مجوز ساخت این طنز آیتمی 90 شبی اجرا شده و قرار است امروز یا فردا پیش فراوری این اثرِ تلویزیونی آغاز گردد. پیگیری ها نشان می دهد که اول زمستان، طنزِ آیتمی جواد رضویان پخشِ خود را آغاز می نماید و تا عید نوروز روی آنتن خواهد بود.

جواد رضویان بیشتر به نقش آفرینی در طنزهای مهران مدیری شناخته می گردد که مدت ها است با او همکاری نداشته و آخرین سریال تلویزیونی اش را با سیامک انصاری کارگردانی کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1401 بروزرسانی: 27 مهر 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 848

به "بازیگر محبوب به تلویزیون بر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر محبوب به تلویزیون بر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید