از تیله بازی حمیدرضا پگاه تا خبر خواندن المیرا شریفی مقدم در ایرانیش

به گزارش وبمستر وبلاگ، برنامه ایرانیش ویژه شب یلدا، با حضور بازیگر سریال خانه امن و چند تن از هنرمندان، به روی آنتن تلویزیون رفت.

از تیله بازی حمیدرضا پگاه تا خبر خواندن المیرا شریفی مقدم در ایرانیش

به گزارش گروه سیما خبرنگاران از خبرنگاران جوان، برای رسیدن به پشت صحنه ویژه برنامه یلدایی ایرانیش باید تا احمدآباد مستوفی خودتان را برسانید. آنجا یک سوله عظیم برای مسابقه ایرانیش برپا شده که حالا بخشی از آن به یلدا اختصاص داده شده است.

در شب یلدا اولویت رنگ دکور ها با قرمز است. بک استدیو با گل های قرمز و انار پوشیده شده و وسط هم چند جایگاه قرمز چیده شده است. یک میز با حال و هوای سنتی هم آن وسط خودنمایی می نماید. یک خمره سبزرنگ پر از گل های نرگس در گوشه ای است و این طرف تر هم چند بالش با سماور چیده شده است.

همه عوامل در حال رفت و آمد هستند. دستورالعمل های بهداشتی به شدت رعایت می گردد و همه ماسک دارند. برنامه هنوز شروع نشده. احسان ارغوانی تهیه نماینده برنامه مدام در حال رفت و آمد است و به بچه های گروه نکاتی را یادآوری می نماید. خیلی فرصت ندارد و فقط در گفت وگویی کوتاه می گوید: تمام کوششمان این است که در روز هایی که خانواده ها امکان در کنار هم بودن را ندارند، در کنارشان باشیم.

وی ادامه می دهد: خانواده همواره در درجه اول اهمیت است. پس این روز ها برای اینکه حالمان بهتر باشد و بتوانیم بیماری کرونا را مهار کنیم، باید در خانه بمانیم. ما هم تمام کوشش خود را به کار گرفتیم تا لحظات جذابی را برای خانواده ها رقم بزنیم.

حمیدرضا پگاه نیم ساعت مانده به شروع برنامه خود را به استودیو می رساند. او این شب ها با سریال خانه امن مهمان خانه هاست که هواداران بسیاری هم دارد. با مجید واشقانی خوش و بشی دارد و بعد هم به اتاق ویژه مهمانان در کنار استودیو می رود.

چیزی به شروع برنامه نمانده. مجید واشقانی بناست امشب اولین تجربه خود را در حوزه اجرا داشته باشد. گیتی خانه مجری محبوب برنامه های کودک دهه شصت نیز او را همراهی می نماید.

سه، دو، یک... برنامه شروع می گردد. سکوت همه جا را فراگرفته... مجری ها خوش و بش می نمایند و بعد از چند رفت و برگشت پگاه به استودیو می رود. پگاه درباره بازیگر شدنش گفت: ما از بچگی که فیلم و سریال نگاه می کردیم خودمان را جای قهرمان ها می گذاشتیم و دوست داشتیم قهرمان زندگی باشیم که در واقعیت این اتفاق نمی افتد و فقط در بازی می توانیم قهرمان باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که بیشتر چه نقش هایی را دوست دارد، مطرح نمود: نقش های چالش انگیز را بیشتر دوست دارم. شخصیت عجیب و غریب نباشد، ولی فراز و نشیب داشته باشد.

این هنرمند همچنین درباره مهمانی در شب یلدا شرح داد: من مهمانی نمی روم و مهمان هم دعوت نمی کنم. این کار در درجه اول احترام به خودمان و شعور خودمان است و در نهایت روز پرستار هم هست و باید ضمن تبریک باری روی دوش آن ها نباشیم. آن ها کنار خانواده نیستند و ما چرا زحمت آن ها را زیاد کنیم؟

پگاه همچنین درباره ایفای نقش های منفی نیز گفت: خوب خیلی وقت ها مردم نقش ها را باور می نمایند و بازیگر را بازخواست می نمایند که چرا این طور با افراد رفتار کردید؟

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره سریال خانه امن نیز گفت: این کار زحمت گروه و یکسال فیلمبرداری بود و سخت ترین کاری بود که تا به حال ایفا نموده ام. سکانس های زیاد و پر دیالوگی در خانه امن تجربه کردم. بعد هم کرونا آمد و چند ماهی تعطیل بودیم، ولی بعد از آن 6 الی 7 ماه هم با کرونا کار کردیم و خوشبختانه همه بچه ها بسیار رعایت می کردند.

این هنرپیشه در پاسخ به این سوال که اگر در این شب ها کسی از شما دعوت کند که به خانه اش بروید، چه پاسخی خواهید داد؟ گفت:، چون هم خودم را دوست دارم و هم دوستانم را قطعا پیشنهاد مهمانی را رد میکنم. کادر درمان در این یکسال خیلی اذیت شدند. من مناسبت ها را خیلی دوست دارم و عاشق چهارشنبه سوری و یلدا و عید نوروز هستم، ولی در شرایط فعلی بهتر است که مهمانی نرویم و کار کادر درمان را سخت تر نکنیم.

گفت وگو که با چند رفت و برگشت همراه است، به سرانجام می رسد. فرزاد فرخ خواننده موسیقی پاپ روی صحنه می آید و قطعه ای را اجرا می نماید.

در این فاصله مجید واشقانی به همراه پگاه به قسمت بازی ها می فرایند. پگاه از میان بازی های پیشنهاد شده، تیله بازی را انتخاب نموده و شروع به بازی می نماید. پیروز می گردد که 100 امتیاز کسب کند. او در این بخش از برنامه خداحافظی نموده و بعد از آن شهاب مظفری روی آنتن می آید. او مدتی غایب بود و کمتر در برنامه ها حضور داشت.

بعد از اجرای شهاب مظفر، سامان صفاری و نیلوفر کوخانی بازیگران سریال خانه امن روی صحنه می آیند. گیتی خامنه در ابتدای گفت وگو شوخی با موضوع ازدواج با آن ها می نماید و بعد هم گفت وگو به موضوع بازیگری می رسد. بعد هم مسابقه 20 سوالی بازی می نمایند که با فضایی مفرح همراه است.

بعد از گفت وگو مهمان ها استودیو را ترک می نمایند. آنتن در اختیار بخش تولیدی برنامه است و البته این نکته فراموش نگردد که قبل از حضور مهمانان روی استیج، محسن آزادی سردبیر برنامه با آن ها تبادل نظر می نماید. شرحاتی درباره بازی ها به آن ها می دهد و بعد روی صحنه می آیند.

فرزاد فرخ که گپ و گفت خوبی هم در پشت صحنه با شهاب مظفر دارد، یک قطعه دیگر اجرا می نماید. البته یک گروه موسیقی نواحی هم 2 قطعه موسیقی کردی و شیرازی اجرا کردند.

المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر هم مهمان بعدی برنامه است که گفت و گوی او به اعلام خبر های سخت درباره کرونا است. او می گوید که ما باید بی طرف باشیم و احساسات را دخیل نکنیم، اما وقتی خبر ناگوار درباره هم وطنانمان می دهیم، دلمان می لرزد.

بخش سرانجامی این گفت وگو به خواندن خبر مهار کرونا از سوی المیرا شریفی مقدم اختصاص دارد و آرزو می نماید که به زودی این خبر را جلوی دوربین بخواند.

در فرصت کوتاهی که دست می دهد، مجید واشقانی درباره اجرای تلویزیونی می گوید: من بیشتر بازیگر هستم، اما اجرا هم تجربه جدید است. امیدوارم مردم دوست داشته باشند. مجری برنامه ایرانیش پوریا پورسرخ عزیز است که این شب ها امکان حضور نداشت و من در برنامه حضور یافتم. بالاخره تجربه جدید و شیرینی است و برای خودم هم دلچسب بود.

قسمت بعدی برنامه به گفت وگو با فرزاد فرخ اختصاص دارد. عوامل برای هماهنگی برنامه تمام کوشش خود را به کار می برند. به همه مهمان ها یک کتاب دیوان حافظ به رسم یادگاری اهدا می گردد.

گفت وگو با فرزاد فرخ بخش سرانجامی برنامه است و بعد از آن او یکی از جدیدترین ترانه های خود را به عنوان تیتراژ سرانجامی می خواند.

ساعت 3 بامداد است، ولی عوامل خستگی ناپذیر کار را به سرانجام می رسانند. کم کم همه آماده رفتن می شوند و چراغ ها خاموش می گردد. فردا هم بناست یلدایی دیگر در این لوکیشن رقم بخورد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 93

به "از تیله بازی حمیدرضا پگاه تا خبر خواندن المیرا شریفی مقدم در ایرانیش" امتیاز دهید

1 کاربر به "از تیله بازی حمیدرضا پگاه تا خبر خواندن المیرا شریفی مقدم در ایرانیش" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تیله بازی حمیدرضا پگاه تا خبر خواندن المیرا شریفی مقدم در ایرانیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید