بازی مرکب و سرمایه داری با نقد سرمایه داری

به گزارش وبمستر وبلاگ، سرویس نتفلیکس سود سریال کره جنوبی بازی مرکب را پیش بینی کرد. بر اساس ارزیابی های شرکت، این سریال تقریبا 900 میلیون دلار سود خواهد داشت.

بازی مرکب و سرمایه داری با نقد سرمایه داری

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، بر اساس گزارش منابع خبری، این سریال از لحاظ محبوبیت و قیمت تقریبا پایین یعنی 21.4 میلیون دلار متمایز است. در عین حال سطح تأثیر پروژه 891 میلیون دلار جمع آوری کرده است. این شاخص برای مشخص موثر بودن محصول استفاده می شود.

بر اساس ارزیابی های شرکت طی 23 روز اول پس از پخش دو دقیقه ای سریال تقریبا 132 میلیون نفر آن را تماشا کرده اند. ضمن اینکه 89 درصد آن ها کسانی هستند که دنبال کردن سریال را شروع کرده اند و حداقل 75 دقیقه را مقابل صفحه نمایش گذرانده اند. 66 درصد بینندگان (87 میلیون) تمام قسمت ها را در دوره مشخص شده نگاه کرده اند.

بازی مرکب از طریق سرویس نتفلیکس در 90 کشور جهان پخش می شود. این سریال شخصیت هایی را دنبال می کند که با مسائل مالی رو به رو می شوند و به جزیره ای می فرایند تا در بازی هایی برای زنده مانده شرکت کنند.

گفتنی است، کیهان پیش از این در نقد ها و تحلیل هایی درباره سریال بازی مرکب تأکید کرده بود که این سریال به رغم رویکرد محتوایی در انتقاد از سرمایه داری، اما خودش نوعی ابزار بازتولید سرمایه هم محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 546

به "بازی مرکب و سرمایه داری با نقد سرمایه داری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مرکب و سرمایه داری با نقد سرمایه داری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید