بازی NieR: Automata به نینتندو سوییچ می آید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبمستر وبلاگ، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که بازی هک اند اسلش محبوب استودیوی پلاتینیوم گیمز یعنی NieR: Automata، خاتمه قرار است روی نینتندو سوییچ عرضه گردد.

بازی NieR: Automata به نینتندو سوییچ می آید؛ تریلر آن را دیدن کنید

بازی تحسین شده NieR: Automata به کارگردانی یوکو تارو پیشرفته و کمپانی اسکوئر انیکس وظیفه نشر آن را بر عهده داشته است. این که بازی که برای اولین بار در سال 2017 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی عرضه شد، ترکیبی شگفت انگیز از گیم پلی اکشن و عناصر نقش آفرینی را به وسیله داستانی مجذوب نماینده و قابل تامل ارائه می دهد. بازیکنان به عنوان اندرویدهای 2B ،9S، و A2 می جنگند تا دنیا را از فرم زندگی ماشینی آن پس بگیرند و حقایق فراموش شده بشریت را کشف نمایند.

NieR: Automata The End of YoRHa Edition که قرار است برای سوییچ منتشر گردد، علاوه بر بازی شامل محتوای 3C3C1D119440927 است که سه کولوسئوم چالش برانگیز و لباس های اضافی را ارائه می دهد. بازیکنان بعلاوه می توانند محتوای قابل دانلود رایگان 6C2P4A118680823 را هنگام قرار گرفتن بازی روی سوییچ دریافت نمایند. این محتوای انحصاری سوییچ دارای شش لباس و چهار آیتم تازه است که می تواند ظاهر شخصیت های قابل بازی شما را تغییر دهد. بعلاوه شامل دو اسکین برای ربات همراه آواتار، بر اساس شخصیت های بازی محبوب و موبایلی NieR Re[in]carnation خواهد بود.

اسکوئر انیکس اندکی پس از تایید این نسخه در توییتر، جزئیات فنی را در خصوص نحوه اجرای بازی گفت. در نینتندو سوییچ، NieR: Automata رزولوشن 1080p را هنگامی که در حالت docked یعنی با صفحه نمایش بزرگ بازی می کنید، هدف قرار می دهد. این در حالی است که در حالت undocked، این رزولوشن به 720p کاهش می یابد. ضمناً در هر دو حالت بازی با نرخ فریم 30 اجرا خواهد شد. به طور کلی ویژگی های فنی ذکر شده با هر معیاری قابل قبول هستند، به ویژه از سوی شرکتی که تصمیم گرفته نسخه اول کینگدام هارتس را که دو دهه عمر دارد، به صورت ابری روی سوییچ در دسترس قرار دهد.

نسخه The End of YoRHa به صورت فیزیکی و دیجیتالی در تاریخ 6 اکتبر 2022 (14 مهر 1401) برای کنسول نینتندو سوییچ دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که کاور نسخه فیزیکی بازی از آثار مجذوب نماینده هنرمندان بازی بهره می برد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 793

به "بازی NieR: Automata به نینتندو سوییچ می آید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی NieR: Automata به نینتندو سوییچ می آید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید