برای قضاوت کردن فکری نباید عجله کرد، نگرانی برای ادامه نقدها

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر مقابل میزبان خود پیکان بدون گل متوقف شد تا با یک پله سقوط در جدول به رده سوم برسد.

برای قضاوت کردن فکری نباید عجله کرد، نگرانی برای ادامه نقدها

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در مصاحبه با خبرنگاران در مورد این بازی گفت: پیکان با دفاع مطلق مقابل استقلال نهاده شد و این بازی بسته و کاملاً دفاعی باعث شد تا آبی پوشان نتوانند به اهداف از پیش مشخص شده خود برسند. تارتار ارائه تاکتیک های دفاعی برای مقابله با تیم های عظیم را شگرد دارد و این نوع بازی از پیکان مقابل استقلال کاملاً قابل پیش بینی بود.

پیشکسوت آبی پوشان توضیح داد: البته اینکه تیم مقابل بازی دفاعی می نماید توجیه مناسبی برای بدون گل تمام شدن بازی نیست و مربیان باید پلن های دوم و سوم را هم برای مقابله با تاکتیک های دفاعی تیم های مقابل داشته باشند.

اصغرخانی در مورد بعضی نقدهای که نسبت به فکری می گردد بیان داشت: انتقاد اگر واقعاً انتقاد باشد و جنبه سازندگی داشته باشد خیلی خوب است و من خودم از این نوع انتقاد استقبال می کنم. اما بعضی ها با پوشش انتقاد دست به تخریب می زنند که این اصلاً خوب نیست. من هنوز جنس نقدهای که از فکری می گردد را تخریبی ندیدم اما نگرانم با اضافه شدن به حجم نقدها سازنده، بستر برای نقدها تخریبی و حاشیه سازی ایجاد گردد.

مشاور و مدیر فنی آموزشگاه آبی پوشان خاطرنشان ساخت: انتقاد سازنده کردن از فکری خوب است اما زمان برای قضاوت کردن در مورد عملکرد او اصلاً مناسب نیست. فعلاً برای قضاوت کردن زود است و باید به فکری زمان مناسب داد تا بتواند تفکراتش را در تیم جا بیندازد. این زمان مناسب هم چهار بازی و پنج بازی نیست. نباید با وارد کردن هجمه به فکری آرامش و تمرکز را از او گرفت.

وی بیان داشت: استقلال یکی از تیم های پرمهره در لیگ برتر است و ظرفیت های فنی فراوانی دارد و حاکم شدن آرامش بر فضای این تیم می تواند پیامدهای خوبی برای آن داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 50

به "برای قضاوت کردن فکری نباید عجله کرد، نگرانی برای ادامه نقدها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای قضاوت کردن فکری نباید عجله کرد، نگرانی برای ادامه نقدها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید