تردد هواپیماهای 40 شرکت خارجی و ظرفیت فرودگاه های ایران

به گزارش وبمستر وبلاگ، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه حدود 40 شرکت هواپیمایی خارجی در حال اجرا پرواز به فرودگاه های مختلف کشور هستند، شرح داد که فرودگاه های ایران چقدر آماده پذیرش هواپیماهای غول پیکر هستند.

تردد هواپیماهای 40 شرکت خارجی و ظرفیت فرودگاه های ایران

مقصود اسعدی سامانی درباره اینکه فرودگاه های ایران چقدر آماده پذیرش پروازهای شرکت های بین المللی هستند، گفت:

فرودگاه های ایرانی که به عنوان فرودگاه های بین المللی شناخته می شوند، خدماتی را در سطح استانداردهای بین المللی ارائه می دهند. ولی قطعاً هرچقدر فرودگاه های ایران توسعه یابند و بتوانند خدمت رسانی بهتری داشته باشند و امکانات نشست و برخاست هواپیماهای غول پیکر خارجی را برای ایرلاین های غیر ایرانی فراهم نمایند، عاملی برای جذب تردد بیشتر مسافران کشورهای دیگر خواهد بود و درنتیجه، افزایش عایدی کشور در سرجمع فعالیت صنعت هوایی رخ خواهد داد.

وی در ادامه درباره پیش بینی خود از آینده ورود ایرلاین های خارجی به آسمان ایران گفت که هم اکنون حدود 40 شرکت هواپیمایی خارجی در حال اجرا پرواز به فرودگاه های مختلف کشور هستند و این آمادگی در ایران وجود دارد که هر ایرلاین خارجی که تمایل داشته باشد در ایران فعالیت کند، بر اساس موافقت نامه هایی که بین سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران با هواپیمایی کشوری آن کشور منعقد خواهد شد، بتوانند پروازهای دو جانبه را با ایران برقرار نمایند. یعنی هواپیماهایشان در فرودگاه های ایران بنشینند و پذیرای هواپیماهای خارجی در آسمان خود باشند.

اسعدی سامانی بعلاوه در خصوص بازگشت مجدد ایرلاین های خارجی چون ایرفرانس به ایران بیان نمود که برنده واقعی در این عرصه مسافران هستند و البته این فرصت جدیدی برای استفاده آن ها از ایرلاین های خارجی است، ضمن اینکه مسافران می توانند سریع تر، بهتر و راحت تر به بلیت موردنظر خود در مسیرهایی که این ایرلاین پرواز دارد، برسند

منبع: کجارو / اقتصادنیوز
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 636

به "تردد هواپیماهای 40 شرکت خارجی و ظرفیت فرودگاه های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد هواپیماهای 40 شرکت خارجی و ظرفیت فرودگاه های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید