جای طرفداران پرشور تراکتور در آسیا خالی است

به گزارش وبمستر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی عصر سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پاختاکور در امارات گفت: فردا یک بازی خوب از تراکتور خواهید دید و امیدوارم روز، روز تراکتور باشد.

جای طرفداران پرشور تراکتور در آسیا خالی است

خطیبی در خصوص حضورش در تیم الشارجه امارات به عنوان بازیکن، گفت: خاطرات و دوستان خیلی خوبی از آن زمان دارم. با مالک و بازیکنان قدیمی در ارتباط هستم. بازیکنانی هم که آن زمان در این تیم بازی می کردند خیلی با شخصیت بودند. خیلی خوشحالم که به این شهر آمدم و امیدوارم خاطرات خوبم تکرار گردد و این مسابقات را هم با خاطره خوب ترک کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اضافه نمود: ما در حالی وارد مسابقات شدیم که می دانستیم بازی های سختی در پیش خواهیم داشت، چون بازی ها سه روز یک بار برگزار خواهد شد، اما این سختی را هم ما و هم بازیکنان مان درک نموده اند.

وی اضافه نمود: از طرف خودم، کادر فنی و بازیکنان این قول را می دهم که با تمام وجود کوشش کنیم و در ملاقات فردا با تمام وجود بجنگیم. تراکتور پرطرفدارترین تیم آسیاست و با توجه به نبود طرفدار در استادیوم ها، تراکتور بیشتر از همه تیم ها متضرر می گردد.

خطیبی ادامه داد: قدم به قدم جلو می رویم. من به بازیکنانم ایمان دارم و آنها در شرایط خوبی هستند. ان شاءالله یک بازی خوب در شأن پرطرفدارترین تیم آسیا انجام بدهیم. جای طرفداران ما در استادیوم ها خالی است، اما از باشگاه شارجه بابت میزبانی خوب شان تشکر می کنم.

سرمربی تراکتور با اشاره به کیفیت مسابقات لیگ برتر ایران اضافه نمود: لیگ ایران قوی تر از لیگ دیگر کشورها است. الان فکرمان مسابقات آسیایی و بازی فردا است اما همانطور که گفتم لیگ ایران سخت تر از لیگ کشورهای دیگر است. ایراداتی هم وجود دارد اما کیفیت لیگ ایران بالاست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 286

به "جای طرفداران پرشور تراکتور در آسیا خالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای طرفداران پرشور تراکتور در آسیا خالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید