دانشجویان هم می توانند در طرح جهش مسکن ثبت نام نمایند؟

به گزارش وبمستر وبلاگ، حدود 1.7 میلیون نفر در طرح جهش مسکن ثبت نام نموده اند؛ از آنجایی که ظرفیت این طرح چهار میلیون واحد است آیا دولت مشمولان جدیدی را به این طرح اضافه می نماید؟

دانشجویان هم می توانند در طرح جهش مسکن ثبت نام نمایند؟

به نقل از تسنیم، معاون وزیر راه با اشاره به فراهم شدن امکان ثبت نام طلاب مشغول به تحصیل در نهضت ملی مسکن، گفت: تا دو هفته آینده جزئیات ثبت نام تمام مجردها را اعلام می کنیم.

محمود محمودزاده، با اشاره به جدیدترین آمار ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: از 28 مهر ماه سال جاری تا پنجم آذر، یک میلیون و 675 هزار و 631 نفر در طرح مذکور ثبت نام نموده اند. ثبت نام متقاضیان تا نیمه ماه جاری ادامه دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بعلاوه با اشاره به این که امکان ثبت نام طلابی که در حوزه های علمیه در حال تحصیل هستند در نهضت ملی مسکن فراهم شده است، اظهار کرد: یکی از شروط ثبت نام نهضت ملی مسکن سکونت پنج ساله متقاضیان در محل مورد تقاضاست.

محمودزاده ادامه داد: برای طلاب و روحانیون با معرفی نامه از مرکز مدیریت حوزه ها امکان ثبت نام وجود دارد و مسئله ای در این رابطه نداریم.

وی درباره ثبت نام دانشجویان نیز گفت: برای این قشر متاسفانه فعلا این امکان را نداریم اما برای طلاب و کارمندان دولت بر اساس مصوبه دو هفته گذشته هیئت دولت با یک سابقه می توانند در نهضت ملی مسکن ثبت نام نمایند.

وی در مورد پیگیری ثبت نام دانشجویان یادآور شد: در حال پیگیری امکان ثبت نام تمام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن هستیم و تا دو هفته آینده جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 799

به "دانشجویان هم می توانند در طرح جهش مسکن ثبت نام نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان هم می توانند در طرح جهش مسکن ثبت نام نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید