دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی به شکل ایرباد، برنده جایزه نوآوریCES2023

به گزارش وبمستر وبلاگ، شرکت تایوانی آیبل(ible) که در حوزه ساخت دستگاه های اینترنت اشیاء(IOT) و دستگاه های پوشیدنی فعالیت می نماید، برای آخرین اختراع خود یعنی Airvida T1 که یک ایرباد تصفیه کننده هوای پوشیدنی نوآورانه است، برنده جایزه نوآوری نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی CES 2023 شد. این دستگاه در میان 2100 نوآوری عنوان برنده را کسب نموده است.

دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی به شکل ایرباد، برنده جایزه نوآوریCES2023

به گزارش نبض فناوری، شرکت سازنده گفت، Airvida T1 اولین دستگاه تصفیه هوای یونی پوشیدنی و ایرباد دارای قابلیت حذف نویز در جهان است. این دستگاه همزمان می تواند از کاربران در برابر آلاینده های هوا و صداهای محیط محافظت کند.

این دستگاه همچنین با یک برنامه مخصوص گوشی های هوشمند همراه است که می تواند کاربران را از اطلاعات فوری کیفیت هوای اطرافشان مطلع کند. Airvida T1 همه کاربرانش را قادر می سازد هر کجا که می روند از هوای پاک و موسیقی لذت ببرند.

در حالی که مردم تقریبا در سراسر جهان به طور فزاینده ای نسبت به مسائل مربوط به آلودگی هوا نگران هستند، شرکت آیبل ادعا می نماید که این نگرانی ها را با اختراع خود رفع می نماید.

ایرباد Airvida T1 به وسیله فناوری منحصربه فرد خود، یون های منفی فراوری می نماید که می توانند به ذرات مضر موجود در هوا متصل شوند و آن ها را به تکه های بزرگ تر و سنگین تری تبدیل نمایند که پس از آن روی زمین سقوط نمایند و دیگر در هوا معلق نباشند.

Airvida T1 با این مکانیسم می تواند 99.9 درصد از گرده ها، آلرژن ها، ذرات معلق و 99.7 درصد از ویروس ها از جمله ویروس کووید-19 را حذف کند.

شاخص کیفیت هوای فوری

Airvida T1 با برنامه Airvida Connect ارائه می گردد که شاخص کیفیت هوای فوری(AQI)، ذرات معلق و اطلاعات گرد و غبار موجود در هوا را بر اساس مکان قرارگیری کاربران ارائه می دهد.

این برنامه هر روز صبح یک اعلان در خصوص کیفیت هوا ارسال می نماید تا کاربران را از آلاینده های هوا و آلرژن هایی که ممکن است در طول روز با آنها روبرو شوند، مطلع و آماده کند.

علاوه بر فعالیت تصفیه نمایندگی هوا، این ایرباد نوآورانه، تجربه گوش دادن به موسیقی را نیز همزمان فراهم نموده است. این ایرباد از فناوری حذف نویز فعال ترکیبی استفاده می نماید تا به کاربران اجازه دهد بدون مزاحمت سر و صداهای خارجی، روی آهنگ دلخواه خود تمرکز نمایند.

Airvida T1 همچنین به وسیله جدیدترین نسخه بلوتوث، اتصال سریع و پایداری را به گوشی های هوشمند کاربران ارائه می دهد. همچنین، طراحی متمرکز بر تجربه مشتری آن باعث می گردد که برای موقعیت های مختلف امکانات مختلفی را برای کاربرانش فراهم کند.

وزن هر ایرباد تنها 9.5 گرم است و برای ساعت ها قرارگیری در گوش راحت و مناسب است. باتری آن می تواند به مدت پنج ساعت همزمان به تصفیه هوا و پخش موسیقی بپردازد و اگر فقط عملکرد تصفیه هوای آن روشن باشد، بیش از 24 ساعت دوام می آورد.

Airvida T1 همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا بدون خارج کردن گوشی های هوشمند خود از جیب، تماس تلفنی برقرار نمایند و آهنگ ها را تغییر دهند.

کاربران همچنین می توانند با قرار دادن این محصول در جعبه شارژ خود، به عنوان یک دستگاه تصفیه هوای رومیزی نیز از آن استفاده نمایند.

تا به امروز بیش از 300 هزار دستگاه از Airvida T1 در بیش از 10 کشور فروش رفته است. براساس نظرات مشتریان در ژاپن، این ایرباد نوآورانه نه تنها امتیاز 4.5 از 5 را کسب نموده، بلکه باعث شده 97 درصد از مبتلایان به التهاب مخاط بینی آلرژیک احساس نمایند که علائم آلرژی آنها تا حد زیادی بهبود یافته است.

این محصول در تایوان طراحی و فراوری شده و دارای بالاترین استانداردهای مواد(RoHS)، عملکرد، بهینه سازی کارایی و مقررات ایمنی است.

این دومین بار است که یکی از محصولات شرکت آیبل در نمایشگاه CES برنده جایزه می گردد. این شرکت در سال 2020 نیز پیروز به برگزیده شدن در بخش طراحی و مهندسی برجسته شده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 887

به "دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی به شکل ایرباد، برنده جایزه نوآوریCES2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی به شکل ایرباد، برنده جایزه نوآوریCES2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید