راه اندازی پایگاه اینترنتی ترامپ برای ارتباط با هوادارانش

به گزارش وبمستر وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا یک پایگاه اینترنتی رسمی برای ارتباط با هوادارانش راه اندازی کرد.

راه اندازی پایگاه اینترنتی ترامپ برای ارتباط با هوادارانش

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، خبرگزاری رویترز گزارش داد، در صفحه نخست این پایگاه اینترنتی تصاویر متعددی از دونالد ترامپ با افراد گوناگون از جمله همسرش ملانیا، اعضای ارتش و رهبران دنیا مشاهده می گردد که در مراسم مختلف در دوره ریاست جمهوری وی گرفته شده است.

در پیامی در صفحه اصلی این وب سایت آمده است: دفتر دونالد ترامپ متعهد به حفظ میراث دولت وی و در عین حال پیشبرد شعار اول آمریکا است.

بخش درباره شامل خلاصه ای از فعالیت های دوره ریاست جمهوری ترامپ می گردد که وی اغلب از آن ها به عنوان بزرگترین دستاورد های خود نام می برد؛ دستاورد هایی در زمینه انرژی و امنیت مرزی، تقویت ناتو و دیگر ائتلاف های بین المللی و نحوه واکنشش به همه گیری ویروس کرونا.

در این وب سایت به رسوایی ها، تحقیقات اجرا شده در زمینه فسادها، دو بار استیضاح وی و یا حملات به نهاد های دموکراتیک در دوره ریاست جمهوری ترامپ اشاره ای نشده است.

ترامپ به رغم شکستش در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 همچنان بر حزب جمهوری خواه نفوذ چشمگیری دارد و به احتمال نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 اشاره نموده است.

جیسون میلر سخنگوی کارزار انتخاباتی ترامپ اوایل این ماه در مصاحبه با فاکس نیوز گفته بود ترامپ شبکه اجتماعی خود را دو تا سه ماه آینده راه اندازی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 261

به "راه اندازی پایگاه اینترنتی ترامپ برای ارتباط با هوادارانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پایگاه اینترنتی ترامپ برای ارتباط با هوادارانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید