راه های حفظ صلح و دوستی با همسفر خود(بخش دوم)

به گزارش وبمستر وبلاگ، نصف سفر به داشتن همسفر خوب است

علائق متضاد، مقصد یکسان. در هنگام مسافرت، جایی بدون داشتن اتومبیل شخصی تان، دوستان دیگری که با آن ها وقت بگذرانید یا خانه بزرگی که در آن اقامت کنید، کمی با هم بودن می تواند مسائل زیادی را به همراه داشته باشد. می تواند تا مرز نابودی یک سفر یا حتی رابطه پیش برود.

راه های حفظ صلح و دوستی با همسفر خود(بخش دوم)

مهم نیست که در این راه همسر، مخاطب خاصتان، یا برترین دوستتان همراهی تان کند، مهم این است که زمان، انرژی و کوشش خود را متمرکز کنید تا از با هم بودن بدون دعوا و کدورت لذت ببرید. نظرات و پیشنهادهای ما را بخوانید.

مسائل فرهنگی

وقتی که می خواهید مقصد خود را انتخاب کنید، عوامل زبانی و فرهنگی را از یاد نبرید. آیا یکی از شما زبان محلی را به خوبی می تواند صحبت کند، و دیگری چند عبارت ساده را هم نمی تواند ازبر باشد؟ آیا یکی از شما اسکی باز حرفه ای هستید، و دیگری مانند بچه ها از تپه های برفی تنها می توانید سُر بخورید؟ در چنین شرایطی، یکی از شما احساس فراموش شدگی و بی حوصلگی خواهد نمود.

روتین های روزمره یکدیگر را بشناسید

در خصوص فعالیت های روزمره مانند دویدن های صبحگاهی یا صبحانه مفصل؟ معمولا افراد در مسافرت چنین عادت هایی را کنار می گذارند، اما مجبورکردن همسفر خود به ترک روتین های روزمره خود در سفر می تواند باعث ایجاد فاصله بین شما گردد.

اگر شما به دویدن های هفت صبح خود یا خواندن روزنامه و نوشیدن قهوه سر صبح اعتیاد دارید، نیم ساعت زودتر از خواب بلند شوید و روتین خود را به جای بیاورید.

راههایی برای اینکه همسفر بی آزاری در سفر باشید

برنامه ریزی سفر یا حتی یک روز خود، چیزی شبیه به کلاس پایکوبی است؛ یکی پیشرو می گردد و دیگری پیرو. اگر رابطه شما بر اساس زمان برابر بنا شده است، بهتر است بدانید چه زمانی باید پیش بیافتید و چه زمانی باید مطیع و پیرو باشید.

اگر بین علائق شما و همسفر خود تفاوت هایی وجود دارد، سعی کنید برنامه ای را بچینید که هر کدام تقریبا زمان برابری برای فعالیت هایی که دوست دارید، کنار گذاشته باشید و اطمینان حاصل کنید که در بخش هایی که مربوط به علائق شما هستند، شما پیش بیافتید و راه را نشان دهید. که ما را به نکته بعدی راهنمایی می کند….

وظایف خود را انجام دهید

می خواهید به موزه بروید؟ خودتان در ابتدا بلیت ها، راستا رسیدن به موزه و ساعت کاری آن را از قبل هماهنگ و قطعی کنید تا همسفرتان مجبور نباشد سر چیزهای نا مربوط بی حوصله و خسته گردد. می توانید با پرداخت هزینه بلیت او یا دعوت او به ناهار، کمی هم خلاقیت به خرج بدهید.

بیرون بزنید تا رابطه تان خراب نگردد

از اینکه تنها به فعالیتی بپردازید، ابایی نداشته باشید. این کار در منطقه ها خطرناک شهری یا در ساعات نامناسب شب پیشنهاد نمی گردد، و باید در این مورد احتیاط لازم را داشته باشید. اما همانطور که خانم کالزارتا گفت، هیچ اشکالی در چند ساعت پیاده روی یا گردش تنها در طی روز وجود ندارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 670

به "راه های حفظ صلح و دوستی با همسفر خود(بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های حفظ صلح و دوستی با همسفر خود(بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید