رزمایش نیروهای زمینی پاکستان و عربستان

به گزارش وبمستر وبلاگ، رزمایش مشترک نیرو های زمینی ارتش پاکستان و عربستان سعودی در زمینه خنثی سازی موادمنفجره و تقویت مهارت های پاکسازی محیط های آلوده به بمب روز دوشنبه به میزبانی ریاض شروع شد.

رزمایش نیروهای زمینی پاکستان و عربستان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران از منابع رسمی پاکستان، این سومین رزمایش میان نیرو های این کشور با عربستان موسوم به الکساح محسوب می گردد که با حضور نیرو های زمینی دو کشور برای چند روز ادامه خواهد داشت.

روابط عمومی ارتش پاکستان امروز با صدور بیانیه ای بیان نمود: هدف از این رزمایش تقویت روش های خنثی کردن مهمات انفجاری و مهارت های پاکسازی منطقه ها آلوده به مین و بمب می باشد.

گفته می گردد تعداد زیادی از نیرو های نظامی پاکستان با هدف محافظت از مرز ها و امنیت عربستان، در این کشور حضور دارند که این موضوع بخشی از همکاری های نظامی پاکستان و عربستان محسوب می گردد.

اواخر بهمن ماه 1398 نیز هفتمین رزمایش مشترک نیرو های نظامی پاکستان و سعودی موسوم به الصمصام به مدت دو هفته به میزبانی عربستان برگزار گشت.

دولت های سعودی و پاکستان چند دهه است که از نزدیکترین متحدان یکدیگر به حساب می آیند. تقویت مناسبات دفاعی با کشور های عربی حوزه خلیج فارس بخشی از برنامه های راهبردی و دفاعی اسلام آباد به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 671

به "رزمایش نیروهای زمینی پاکستان و عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش نیروهای زمینی پاکستان و عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید