رسیدگی 100 درصدی پرونده های بهداشت و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان یزد

به گزارش وبمستر وبلاگ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از رسیدگی 100 درصدی به پرونده های بهداشت و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان یزد اطلاع داد.

رسیدگی 100 درصدی پرونده های بهداشت و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان یزد

خبرنگاران یزد - علی اکبر مختاری گفت: بنا به حساسیت پرونده های حوزه بهداشت، دارو و درمان و ارتباط مستقیمی که با سلامت جامعه دارد مقرر شده در رسیدگی به این پرونده ها، احکام قاطع و بازدارنده صادر و مجازات اشد برای متخلفین اعمال گردد.

مختاری گفت: تعداد پرونده های متشکله در حوزه بهداشت، دارو و درمان را در امسال 1995 فقره بوده و بیشترین فراوانی این پرونده ها مربوط به عدم رعایت مقررات بهداشتی از سوی اصناف بوده که بخشی از این پرونده ها را شامل شده است.

او گفت: بر اساس مصوبه 25/10/1400 هیات محترم وزیران جرایم نقدی قانون نظام صنفی افزایش داشته و این قانون اجرایی شده و بر اساس قانون نو، جریمه های عدم رعایت مقررات بهداشتی به وسیله اصناف تا 40 میلیون ریال افزایش داشته که از این رو از کسبه و بازاریان محترم تقاضامندیم تا نهایت دقت و حساسیت را در این رابطه داشته باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به اقدامات نظارتی تعزیرات استان در این حوزه گفت: گشت های مشترک این اداره کل با همکاری شبکه های بهداشت و اتاق اصناف در سطح استان حضوری فعال دارند و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی از جانب واحد های تولیدی و یا اصناف، نسبت به تشکیل پرونده و اعمال قانون متخلفین اقدام می نمایند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 709

به "رسیدگی 100 درصدی پرونده های بهداشت و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی 100 درصدی پرونده های بهداشت و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید