رضایت پدر و مادر شهید خیامیان برای ماندن مزار شهید در تویسرکان

به گزارش وبمستر وبلاگ، خبرنگاران/همدان پدر شهید محمد خیامیان پس از 33 سال انتظار، امروز با شرط انتقال پیکر مطهر فرزندش به تویسرکان سفر کرد اما استقبال خوب مردم این شهر، پدر شهید را از تصمیمش منصرف کرد.

رضایت پدر و مادر شهید خیامیان برای ماندن مزار شهید در تویسرکان

در حاشیه مراسم استقبال، مسئول فرهنگی لشکر امام حسین(ع) اصفهان با اعلام خبر رضایت پدر و مادر شهید برای ماندن در تویسرکان گفت: هفته گذشته مادر شهید حسین شکرائیان شهید آرمیده در دانشگاه صنعتی اصفهان به اصفهان آمد و مثل امروز میزبان آن ها بودیم.

مسلم نبی اضافه نمود: در اصفهان با مادر شهید شکرائیان درحال صحبت برای بردن یا نبردن فرزندش بودیم که یکی از دانشجویان آمد و گفت ما نمی دانستیم این شهید شماست اما تابه حال خیلی حاجت از گمنامی این شهید گرفتیم می گردد شهیدتان را نبرید؟ آن جا بود که مادر شهید گفت من حسینم را به شما بخشیدم.

وی خبر رضایت پدر و مادر شهید محمد خیامیان برای ماندن فرزندشان در تویسرکان را به مردم داد.

خانواده شهید به قصد انتقال پیکر مطهر فرزندشان به تویسرکان آمده بودند اما وقتی با استقبال گرم مردم تویسرکان روبرو شدند خیالشان راحت شد که فرزندشان جای خوبی دارد و از تصمیم خود صرف نظر کردند و نشان دادند عجب دل بزرگی دارند.

مردم همواره در صحنه تویسرکان این بار هم با حضور پرشورشان به پدر و مادر شهید اطمینان دادند که با جان ودل مراقب فرزندشان هستند و هر چه دارند از شهدا و شهید آن هاست و خواستند که تا همواره افتخار میزبانی این شهید گران قدر را داشته باشند که خوشبختانه با رضایت پدر و مادر به ماندن شهیدشان در آرامگاهش در همسایگی چهار شهید گمنام دیگر در تویسرکان این سعادت نصیبشان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: blogwebmaster.ir شناسه مطلب: 607

به "رضایت پدر و مادر شهید خیامیان برای ماندن مزار شهید در تویسرکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت پدر و مادر شهید خیامیان برای ماندن مزار شهید در تویسرکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید